Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

21 ianuarie 2012

Ion creşte într-un oraş mic şi-apoi se mută la Bucureşti pentru a urma
facultatea de drept. Decide să se mute înapoi în oraşul natal şi să
îşi deschidă propriul birou de avocatură, însă afacerile îi merg cam
greu la început. Într-o zi, vede un om apropiindu-se de uşa biroului.
Fiind primul sau client doreşte să îi facă impresie bună. Când acesta
ajunge la uşă, Ion ridică rapid receptorul telefonului şi începe,
făcându-I semn cu mâna să intre:

- Nu. În nici un caz. Spune-le idioţilor că nu mă voi opri până nu
primesc un miliard despăgubire. Da. La tribunal am şedinţă mâine.
Spune-i procurorului general că am timp să mă întâlnesc cu el numai
săptămâna viitoare cândva.
  Şi continuă aşa pentru vreo cinci minute. Omul aşteaptă cu răbdare
până Ion termină. Acesta pune jos receptorul şi se întoarce către noul
venit.
   - Îmi pare rău că v-am făcut să aşteptaţi. Sunt foarte ocupat. Cu
ce vă pot ajuta ?
Omul răspunde:
  - Sunt de la Romtelecom. Am venit să vă instalez telefonul...