Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

07 decembrie 2011

GERONTOLOGIE

O pereche de pensionari s-au dus la locul unde s-au intalnit prima
data,in uema cu 50 de ani.
Stand in restaurant batranul zice:
- Iti aduci aminte cum ne-am cunoscut acum 50 de ani? Seara am iesit
din restaurant si am luat-o pe straduta aia intunecoasa si te-am luat
pe la spate...
- Bineinteles dragutule, ca-mi aduc aminte... zice batrana si-i face cu ochiul.
- Ei si acum in amintirea vremurilor trecute, hai sa repetam figura.
Platesc ei nota de plata si se indreapta spre straduta intunecoasa.
Un tanar care statea la masa vecina si auzise conversatia isi zice ca
ar fi interesant sa-i urmareasca... Se ridica si se duce dupa ei. Dupa
o vreme ii urmareste de la un colt.
Batrana isi ridica rochia si isi da jos chilotii si batranul isi
scoate pantalonii, o prinde pe batrana de mijloc si ea se tinea de
gard.
Ce a urmat timp de 40 de minute... l-a lasat masca, de jur imprejur
zburau picioare si maini si asa un sex atletic nu vazuse niciodata.
La urma picara lati si nu se miscara o ora.
Tanarul socat rau... asa ceva nu vazuse in viata lui - nici un film,
nici prietenii nu avusesera asa o experienta si el nici atat... nu
pricepea nimic.
Hotarat sa afle cum fac astia de rezista asa de 50 de ani incoa, se
hotari sa-i intrebe:
- Domnule, in viata mea n-am vazut asa ceva. Cum ati facut de sunteti
si la batranete asa de activi???
Batranul se uita lung la el si-i spune:
- Pai acum 50 de ani,din cate imi amintesc, in acest gard nu circula
curent electric...