Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

21 noiembrie 2011


 

Dati-mi scris
- Domnu doctor sunt foarte, foarte nervoasã.
 - Mãritã-te, cucoanã.
 - Sunt mãritatã, da' nu-mi ajunge.
 - Luati-vã un amant.
 - Mi-am luat doi, da' nu-mi ajunge.
 - Luati-vã pe al treilea.
 - Am, dar tot nu-mi ajunge.
 - Doamnã, dar dumneata esti bolnavã !
 - Dati-mi in scris, domnule doctor, ca sã nu mai spunã lumea cã-s curvã.

 

Câinele
- Intrã, Natan, intrã, nu-ti fie fricã. Câinele e castrat.
 - Da', ce, mie îmi e cã mã violeazã? Mie îmi e cã mã muşcã!!  

Moritz se întâlneste cu vechiul sãu prieten:
 - Ce mai faci, Moritz?
 - Eh, sunt valet la un lord englez.
 - Asta-i bine.
 - Da, dar el trãieste cu sotia mea.
 - Asta-i rãu.
 - Da, dar si eu trãiesc cu sotia lordului.
 - Asta-i bine.
 - Ce bine? Care bine? Eu îi fac lorzi englezi şi el îmi face ... niste pârliti de evrei saraci! 

 În Germania, într-o redactie de ziar
> - As scrie ceva critic despre Statele Unite.
> - Nu, cã se supãrã Bush si ne taie de pe lista invitatilor la Casa Albã.
> - As scrie atunci despre arabi.
> - Nu, cã se supãrã si ne taie petrolul.
> - Poate ceva despre Israel ?
> - Nu, cã se supãrã evreii, si cine stie ce ne mai taie şi ãştia, mai ştii ?! 

 

La scoalã, dupã Crãciun
> - Ionele, cum ati petrecut Crãciunul?
> - Am fãcut un pom de Crãciun, l-am umplut cu jucãrii si tare ne-am bucurat!!
> - Şi tu, Gigele?
> - Am fãcut un pom de Crãciun, am cumpãrat o multime de jucãrii, si tare ne-am bucurat!!
> - Dar tu, Nathan?
> - Noi avem o prãvãlie cu jucãrii si ne-am uitat la rafturile goale, şi... tare ne-am mai bucurat!!