Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

22 noiembrie 2011

Ajutor pt recuperarea simtul humorului...

Un fotograf pleacă în delegaţie. El bănuieşte că-l înşeală nevastă-sa,

aşa că pune prin casă nişte camere ascunse. Când se întoarce,

stupefacţie: o tonă de fotografii cu nevasta şi cel mai bun prieten al

lui în ipostaze năucitoare. Superofticat, se duce la prieten şi-i spune:

- Băi, Gigele, ia uite ce am aici. Uite!!! Acum, zi tu ce să-ţi fac?

- Pai, pe astea fă-mi-le 10/15, iar pe astea doua poster mare, că am

ieşit mai bine.

Cum poti sa excelezi la birou?

Pasul 1: Deschizi un Excel.

Pasul 2: Incepi sa "excelezi"!

Un bărbat în celulă, acuzat de viol, îşi mustră penisul:

- Vezi, măi Georgică, unde te-am băgat eu şi unde m-ai băgat tu!

Mergeau doi tipi prin desert, unu cara in spate o bicicleta si altu' o

cabina telefonica. Se intalnesc cu un al treilea care cara o nicovala.

Cel cu nicovala intreaba:

- De ce cari ma bicicleta asta dupa tine ?

- Cind vin beduinii ma sui pe ea si fug cat pot.

- Da' tu de ce cari cabina telefonica?

- Cind vin beduinii intru in cabina si dau telefon dupa ajutor.

- Dar tu de ce cari nicovala?

- Cind vin beduinii o iau la fuga. Si daca vad ca ma ajung, arunc

nicovala ca sa fug mai repede!!

La NASA soseste un OZN acoperit complet cu aur. Din el coboara un

extraterestru mic, verde, dar cu antenele din aur. Este luat la

intrebari, cercetat:

- De unde vii tu?

- De pe Marte.

- Si toti aveti acolo farfurii zburatoare din aur?

- Da.

- Si toti aveti acolo antene din aur?

La care extraterestrul:

- Numai noi, tiganii....

- Soţia mea îmi face tot timpul scandal că n-are ce îmbrăca.

- Ar trebui să trăiţi la tropice.

- N-o cunoşti! Atunci s-ar plange că n-are ce dezbrăca!

-

- Domnule, a venit un om de la garajul auto. Spune să achitaţi

reparaţiile, soţia dv. a fost azi cu maşina acolo.

- Dar ce s-a reparat la maşină?

- Nu de maşină e vorba, ci de reparaţiile garajului.

O barza ducea un batranel in cioc:

Batranelul catre barza:

- Hai, recunoaste ca ne-am ratacit!

Soacra stă de mai multe săptămani la tanărul cuplu. Într-o seară, îl

întreabă pe ginere:

- Spune-mi, fiule, nu mai ai nici o carte pe care eu să nu o fi citit?

- Da, cum să nu! Mersul trenurilor.

- De cînd eşti căsătorit?

- De cinci ani!

- Şi nici o bucurie pană acum în familie?

- Cum să nu fie! Anul trecut am îngropat-o pe soacră-mea.

- Ţi-am spus de o mie de ori, strigă regizorul la actriţa care părea cam

plictisită, interpretezi rolul unei femei părăsite, pricepi? Ia

gîndeşte-te, te-a părăsit brusc iubitul. Ce faci?

- Îmi găsesc altul.

- Ioane, hai să ne jucăm!

- Şi... cum facem, Mărie?

- Păi uite aşa, Ioane: eu mă ascund, dacă mă găseşti mi-o tragi, dacă

nu, eu sunt după uşă...

O doamna merge la staţia de poliţie din vecinătate să reclame că i-a

dispărut soţul. Poliţistul cere o descriere:

- Are 35 de ani, 1,90 m, ochi negri adînci, păr negru ondulat, o

constituţie atletică, vorbeşte frumos şi este bun cu copiii...

- Dar, doamnă, soţul dv. are 1,60 m, este scund, chel, gras, are o gură

spurcată şi este rău cu copiii...

- Ştiu, dar cine l-ar vrea pe ăla înapoi?

-

!

Un tip se angajeaza vânzator la un magazin universal.

Vine primul client, cere un pachet de cafea, tipul îi trânteste pe

tejghea cafeaua, clientul plateste si pleaca. Patronul, care îl urmarea

din spatele magazinului,izbucnese furios:

- Maaa, nu asa se fac vânzarile! Urmareste-ma pe mine si învata! Intra

în magazin o doamna si cere un detergent pentru perdele.

Patronull, plin de verva, începe:

- Poftiti, avem aici cel mai bun detergent pentru perdele de pe piata,

vi le va face imaculat de albe. Iar daca tot spalati perdelele, uitati,

avem un detergent excelent pentru geamuri, doar nu puteti lasa geamurile

murdare daca va spalati perdelele! Si avem un alt detergent foarte bun

pentru pastrarea si împrospatarea culorilor, ca sa spalati si

draperiile.Iar daca tot faceti curatenie generala, va pot comanda o

solutie excelenta pentru curatarea tocurilor geamurilor si o alta pentru

parchet si mobila. Femeia, impresionata, cumpara tot si pleaca multumita

din magazin.

- Vezi? Asa se fac vânzarile! îi spune patronul tânarului proaspat

angajat. Acum sa te vad pe tine!

În magazin intra o tânara domnisoara si cere tampoane O.B. Vânzatorul i

le pune pe tejghea si adauga:

- Si va mai pot oferi un detergent de geamuri foarte bun.

- Dar pentru ce? întreaba tipa nedumerita.

- Pai... daca tot nu faceti sex...

In pauza unui meci de box pugilistul isi intreaba antrenorul:

- Cum stau?

Antrenorul raspunde:

- Daca il omori, faci egal!!

Un enorias ii zice alarmat predicatorului:

- In timpul predicii de azi mi-au furat portofelul si ceasul!

- Aleluia! In sfarsit ii atragem pe pacatosi!

Bula primeste de la soacra-sa de Craciun doua cravate. Pentru a-i face

impresie buna isi pune una la gat. Soacra vazandu-l ii zice acru:

- Si cealalta!? Cealalta nu-ti place?...