Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

21 noiembrie 2011

Afaceri evreieşti

Morris ii spune fiului sau: "Vreau sa te casatoresti cu o fata pe care
o aleg eu."

Fiul raspunde: "Imi pare rau, dar imi voi alege singur mireasa."

Morris: "Bine, cum vrei, dar ma gandisem la fiica lui Bill Gates."

Fiul: "Ok atunci, raspunsul meu este da."

Morris se duce apoi la Bill Gates si-i spune: "Am gasit un sot pentru
fiica ta."

Bill Gates:" Fiica mea este prea tanara pentru a se casatori."

Morris: "Pacat. Tanarul este vicepresedinte la World Bank."

Bill Gates: "Ok atunci, raspunsul meu este da."

In final, Morris se duce la presedintele World bank si-i spune:
"Cunosc un tanar pe care-l recomand ca vicepresedinte al bancii."

Presedintele: "Dar sunt deja mai multi vicepresedinti decat este
necesar."

Morris: "Da, dar acest tanar este ginerele lui Bill Gates."

Presedintele: "Ok atunci, raspunsul meu este da."

Astfel au evreii succes in afaceri.

Strul Leibovici le explica copiilor sai cum trebuie sa se comporte in viata:
"Dragii mei, urmati sfaturile mele si copiati-ma in tot, eu cand am
zis ca iau, am luat, cand am zis ca dau… am zis"