Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

19 august 2011

O tanara statea pe o banca in parc, cand un individ ce parea boschetar
se aseaza langa ea si o intreaba:

- Domnisoara, vreti sa va culcati cu mine?!

– Nu!

– Atunci, va rog sa plecati din patul meu!

--------------------

Patru batrani s-au dus la un club sa joace golf. Dupa cateva minute,
unul dintre ei zice:

- Da, se pare ca odata cu trecerea anilor aceste dealuri au devenit
mai abrupte si mai mari

- Dar si distanta de la o gaura la alta este tot mai mare si mai
mare... - zice al doilea

- Ca sa nu mai spun ca si crosele au devenit mai grele... - vorbi si al treilea

- Da` nu va mai tanguiti atata, spuneti multumesc ca macar va aflati
pe partea corecta a ierbii! - spuse al patrulea batran...

------------------------

Sotul si sotia stau in fata televizorului si se uita la `Animal
Planet`. Redactorul emisiunii:

- Acum vedeti o pereche superba de elefanti. La elefanti actul sexual
dureaza aproximativ 2 ore.

Sotia sare la sot:

- Ai auzit !!!

Redactorul:

- Acum vedeti o pereche de hipopotami. La hipopotami actul sexual
dureaza aproximativ o ora si jumatate.

Sotia:

- Ai auzit? Asa mai inteleg si eu!

Redactorul:

- Acum avem in cadru o pereche de reni nordici. La reni, datorita
climei reci, actul sexual dureaza maxim 30 secunde.

Sotul catre sotie:

Ai auzit!! Acum ce mai zici?

Sotia:

- Prostule! Uite-te la el ce COARNE are ! ! !

--------------------------

Trei prieteni stand de vorba la o bere. Unul din ei se confeseaza:

- Cred ca nevasta-mea are o aventura cu electricianul.

- Cum asa?

- Ieri, cand m-am uitat intamplator sub pat am vazut o surubelnita si
stiu sigur ca nu am in casa asa ceva.

- Acum, ca mi-ai spus, cred ca si nevasta-mea are o aventura cu
instalatorul. Zilele trecute am gasit sub pat o cheie franceza, ori eu
nu am in casa asa ceva.

- Acum imi dau seama! exclama al treilea. Cred ca nevasta-mea ma
inseala cu un cal.

- Cum asa? Imposibil! se mira cei doi.

- Nu, serios. Aseara, cand m-am intors acasa, era un jocheu ascuns sub
patul nostru.

-----------------------------

Daca intr-un grup de 40 de persoane 2 se gandesc la sex si restul la
mancare, este nunta;

Daca intr-un grup de 40 de persoane toate se gandesc la mancare este parastas;

Daca intr-un grup de 40 de persoane toate se gandesc la sex, este team building!

---------------------

Culmea fidelitatii: Sa-ti rogi sotia sa faceti sex si ea sa te refuze
pe motiv ca nu vrea sa-si insele amantul.

O femeie, cand are bani, devine independenta fata de barbati. Un
barbat, cand are bani, devine dependent de femei!

 Un ungur agata o prostituata in Gara de Nord si o duce la el acasa. O
dezbraca si vede ca era epilata peste tot.

- Unde e peru '? intreaba mirat ungurul.

- Hai sictir; la 50 de lei ora vrei sa te invat si geografie?!

- De cand ne-am casatorit n-as putea spune ca barbatul meu a facut
vreo prostie. Adevarat, iubitule?

- Adevarat. De atunci, nici una!