Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

24 iulie 2011

 O femeie suna disperata la medicul veterinar:
-Domnule doctor, pisica mea a baut circa 50 ml de benzina. Apoi s-a
invartit ca nebuna prin casa vreo trei ore si acum sta pe canapea si
nu se mai misca deloc. Ce credeti ca s-a intamplat?
Sta medicul si se gandeste apoi raspunde calm:
- o fi ramas fara benzina ?…


- De ce nu au voie ardelenii să spună bancuri decât până joia?
- S-ar putea ca duminica la slujbă să-i apuce rasul.

La poliţie:‎
– Săptămâna trecută, v-am semnalat ‎dispariţia soţiei mele. Ei bine,
puteţi ‎abandona cercetările.‎
‎– Aţi găsit-o?‎
‎– Nu. Dar între timp am mai reflectat.


O mamă model
Un psihiatru avea un grup de 4 mame la terapie:
- Cu toate aveţi obsesii! a observat el
Către prima mamă:
- Tu eşti obsedată de mâncare! Ţi-ai botezat fiica Candy
Către a 2-a:
- Obsesia ta este a avea bani. Pe copilul tău îl cheamă Penny
Către a 3-a:
- Obsesia ta este alcoolul. Aceasta se manifestă în numele copilului
tău, Brandy.
În acest punct, mama celui de-al 4-lea copil se ridică iritată, îşi ia
odrasla de mână şi-i spune:
- Hai Dick, plecăm!
===
Romani vs. Unguri
Un concurs de măiestrie în medicină – care medic a făcut cele mai
grele operaţii.
În finală ajung doi: unul român şi unul maghiar.
M: – Eu am pus mamei mele un ochi de sticlă şi după câteva zile a
început să vadă foarte bine cu el. (aplauze!! „Bravooo!!")
R: – (scârbit, se uită la ungur şi zice) Eu am pus unui bărbat care-şi
pierduse „instrumentul",
degetul mic de la picior, iar după 24 de ore a avut erecţie, a făcut
sex şi a avut şi orgasm!!
M: – Du-te mă de-aici!! Cine-a mai văzut aşa ceva??
R: – Mă-ta, cu ochiul ei de sticlă!!
===
Sweet vacation.
Patru prieteni în vacanţă, la hotel, neavând prea mulţi bani, hotărăsc
să doarmă câte doi în cameră. Unul din ei se ştia că sforăie atât de
cumplit, aşa că au convenit să doarmă în cameră cu el pe rând, fiecare
câte o noapte. A doua zi dimineaţa, vine primul care a avut „onoarea",
cu ochii roşii, părul răvăşit, obosit mort:
- N-am putut dormi toată noaptea, am stat în fotoliu şi m-am uitat la el.
A doua zi, următorul, rupt de somn şi el:
- Cum să dormi, se clatină acoperişul de la sforăitul ăstuia, am stat
toată noaptea în fotoliu şi m-am uitat la el.
A treia zi, vine al treilea proaspăt, odihnit, bine dispus. Ceilalţi miraţi:
- Cum ai reuşit să te
odihneşti?!?
- Simplu. Înainte de a ne băga în pat, l-am strâns tare în braţe, l-am
sărutat dulce şi i-am spus noapte bună. N-a închis un ochi toată
noaptea.