Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

13 iulie 2011

- Ai luat bac-ul?
- Da.
- Cu cat?
- Cu 2000 d
- Cat ai luat la bac? - 3,72... - Tocilarule !!! e euro...


Directorul in cheama pe Gigel la el in birou si ii spune: - Gigele, am
o veste proasta si una buna: Cea proasta e ca ai picat BAC-ul... - Si
cea buna? - Cea buna este ca ai iesit sef de promotie!


Cum de ai cazut la BAC? - Inca nu stiu, sunt in stare soc. - Nu ai
fost pregatit? - Ba da. Dar aveau camere.

Doi mosi se intalnesc pe strada. - Salut, Tache, ce mai faci? - Prost,
nu mai merge deloc! O folosesc numai pentru pipi! - Eeeee, eu tot o
mai folosesc! - Cum? - Stau cu nevasta in pat, sub plapuma, si o pun
sa ghiceasca pe ce parte sta. Daca ghiceste, ma duc eu la paine; daca
nu - se duce ea...


Control autobuz. Ochind o batrânica suspecta, controlorul se repede
catre ea si racneste: - Biletul la control! - Ce-ai zis? - întreaba
baba ducându-si mâna la ureche. - Maica, eu sunt CONTROLOR! - Aaa, pai
zii asa! Si eu sunt CONTRA LOR.


Se spune că nu toate blondele sunt proaste. Pe naiba!
Soţia mea e brunetă iar ieri s-a vopsit blondă.
... iar aseară mi-a făcut un scandal monstru că a gasit un fir de par
negru in pat...


Ion a fost duminica la biserica si preotului nu i-a venit sa creada.
Nu-l vazuse în viata lui pe Ion în biserica. Dupa slujba, preotul l-a
prins din urma si i-a zis: - Ioane, ma bucur ca ai venit la slujba!
Ce te-a determinat sa vii?- Trebuie sa fiu sincer parinte, acum ceva
vreme mi-am pierdut palaria si iubesc acea palarie. Stiu ca si
Gheorghe are una fix la fel si stiu ca vine la biserica în fiecare
duminica. De asemenea, stiu ca trebuie sa si-o dea jos în biserica si
ca o lasa în cuierul de la intrare. Asa ca, urma sa plec mai devreme
si sa-i fur palaria.Preotul, mirat:
- Pai Ioane, vad ca nu i-ai furat palaria lui Gheorghe. Ce te-a facut
sa te razgândesti?!- Pai, dupa ce am auzit predica despre cele zece
porunci, m-am decis ca nu este nevoie sa-i mai fur palaria lui
Gheorghe.Cu lacrimi în ochi, preotul i-a zâmbit lui Ion si-i zise:
- Dupa ce am vorbit despre <<Sa nu furi!>> ,te-ai decis ca preferi sa
stai fara palarie decât sa arzi în iad?Ion a negat, dand usor din cap,
apoi a spus:
- Nu parinte, dupa ce ati vorbit despre <<Sa nu prea curvesti!>> mi-am
adus aminte unde mi-am lasat palaria!


Doi studenti: -Din ce traiesti? -Scriu. -Ce anume scrii? -Acasa, sa-mi
trimita bani!


Am trecut azi pe langa o fata SUPER!
... Era atat de frumoasa incat am si uitat sa ma uit la sanii ei ...


- Esti fata visurilor mele! Frumoasă, spirituală, amuzantă... - Spui
toate astea, doar ca să ma culc cu tine! - Si incredibil de
inteligentă!


- Fiica mea, când ţi-am spus să vii acasă ca Cenusareasa, m-am gandit
ca vei veni la ora 24:00, şi nu ca vei veni cu un singur pantof şi
fără rochie!


La concursul de biliard:
- Stimabile domn, nu avem nici un dubiu in privinta potentei
dumneavoastră, dar vă rugam ca următoarea partidă s-o jucati cu tacul!


ATENŢIE! Angajati care vin la muncă un pic mai târziu sunt rugati sa
mearga pe partea dreaptă a coridorului, ca să nu se ciocneasca cu
angajatii care pleaca un pic mai devreme!
"Sa ramanem prieteni" ... e ca si cum maica-mea mi-ar zice ca: "Ti-a
murit cainele... dar poti sa-l pastrezi" ...

Pacaleli celebre:

Locul întâi a fost adjudecat, fără drept de apel, de o emisiune a BBC
din 1957 despre recolta de spaghetti din acel an a ţăranilor
elveţieni. Graţie iernii blânde şi a eliminării gândacului de
spaghetti, a spus prezentatorul, agricultorii elveţieni se laudă cu o
recoltă excepţională, ce-i drept nu chiar pe măsura celor din Italia,
cărora "mulţi telespectatori le-au admirat probabil plantaţiile de
spaghetti". În sprijinul acestor afirmaţii au fost prezentate imagini
cu fermierii culegând macaroanele din copaci. Sute de cetăţeni au
sunat la postul respectiv întrebând cum pot să cultive spaghetti. În
disperare de cauză, realizatorii le-au spus să planteze o mlădiţă
într-o cutie de conserve şi să aştepte.

Pe locul 2 s-a clasat farsa celor de la revista "Sports Illustrated"
care, în 1985, relata despre un jucător de baseball, proaspăt
achiziţionat de New York Mets. Articolul afirma că respectivul poate
arunca mingea cu o viteză de 200 de kilometri pe oră, graţie unei
tehnici învăţate într-o mânăstire tibetană.

Locul 3 În 1962, în Suedia exista un singur canal de televiziune, care
emitea în alb-negru. În jurnalul de ştiri din 1 aprilie a apărut un
expert al postului care i-a anunţat pe telespectatori că, graţie unei
noi tehnologii, vor putea viziona emisiunile color trăgând un ciorap
de nylon peste ecran.

Locul 4 Următorul loc îi revine reţelei americane de fast-food Taco
Bell care în 1996, a anunţat că a achiziţionat Liberty Bell din
Philadelphia, clopotul simbol istoric al independenţei, care va fi
rebotezat Taco Liberty Bell. Lumea a fost atât de scandalizată încât
chestiunea s-a discutat şi la conferinţa de presă de la Casa Albă.

Locul 5 În 1977, cotidianul britanic "The Guardian" şi-a băgat în
ceaţă cititorii, publicând un supliment pe şapte pagini dedicat
aniversării a 10 ani de independenţă a inexistentei republici San
Serriffe din Oceanul Pacific.

Locul 6 În 1998, lumea ştiinţifică a fost bulversată de informaţia,
apărută într-o revistă serioasă, cum că statul Alabama a votat
rotunjirea numărului Pi de la 3,14 la 3.

Locul 7 Celebrul lanţ de restaurante Burger King a cumpărat în 1998 o
pagină întreagă de publicitate în "USA Today" în care relata despre
noul produs - burgerul pentru stângaci, în care condimentele au fost
rotite la 180 de grade.

Locul 8 "Discover Magazine" a anunţat în 1995 că respectatul biolog
Aprile Pazzo ("Nebun de aprilie" - în italiană) a descoperit în
Antarctica un animal care vânează pinguini forând copci în gheaţă,
graţie unor plăci termice de pe cap.

Locul 9 În 1976 un astronom britanic a anunţat la radio că, din
pricina unui aliniament nemaiîntâlnit al planetelor, la ora 9,47
atracţia gravitaţională va fi scăzută, şi oricine va putea experimenta
o senzaţie de plutire dacă sare în sus în acel moment. Inutil de spus
că sute de oameni au sunat să relateze că s-au simţit incredibil.

Locul 10 În 1996, a fost rândul agenţiei Itar-Tass să bulverseze
lumea, anunţând că o fabrică X va produce grenade de mână încrustate
cu diamante, pentru ca victimele să o sfârşească între pietre
preţioase, nu într-o baltă de sânge.
În 1999, ziarul Phoenix New Times dădea un anunţ umanitar pentru
săraci, cerându-le donatorilor câte un dolar pentru a-i înarma pe cei
fără adăpost. În 1956, ediţia de luni a ziarului Irish Times a avut o
vânzare record. De ce? Pe prima pagină era scris mare: La pagina 3
găsiţi numele şi adresele tuturor bărbaţilor înşelaţi.
Acest mesaj si orice fisiere sau documente atasate contin informatii
confidentiale, clasificate conform regulilor interne ROMTELECOM.
Mesajul este destinat doar persoanei sau entitatii adresate si altora
autorizati sa-l primeasca. Daca dvs. nu sunteti in aceasta situatie,
prin aceasta va informam ca orice dezvaluire, copiere, distribuire sau
orice alta actiune bazata pe continutul acestor informatii este strict
interzisa si pot fi aplicate sanctiuni, potrivit legii. Daca ati
primit acest mesaj din greseala, va rugam sa ne informati imediat si
sa stergeti mesajul din sistemul dvs. De asemenea, va rugam sa tineti
cont ca transmisia nu poate fi garantata ca fiind sigura sau fara
erori. Va multumim!