Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

08 iunie 2011

Oamenii tineri, care înca muncesc, ma întreaba din cand în cand ce fac
acum ca sunt iesit la pensie cu timpul meu liber.
Ziua trecuta am fost prin centru la cumparaturi. Am intrat într-un
supermarket pentru 5 minute ca sa-mi cumpar o paine. Cand am iesit, un
politist scria o amenda pentru parcare în loc nepermis.

I-am zis:
- Ce-ar fi sa iertati un batranel de data asta?
El m-a ingorat si a continuat sa scrie amenda.
I-am zis atunci ca e un comunist. S-a oprit, s-a holbat la mine si
apoi a început sa scrie alta amenda.
Am continuat prin a-i spune ca e un mancator de rahat. A terminat si
cu a doua amenda si a început sa o scrie pe a treia.
Am continuat asa vreo 20 minute. Cu cat îl zgandaream, cu atat scria mai mult.
Nu-mi pasa... Eu venisem cu autobuzul. Barem ma distrez putin la pensie...