Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

21 mai 2011

Un copil la gradinita....

Un copil, la gradinita, incearca sa isi incalte cizmulitele. Pentru ca
nu se descurca, a cerut ajutor educatoarei. Cu tot trasul si impinsul,
cizmulitele nu voiau nicidecum sa intre. Pana cand a reusit totusi sa
il incalte, educatoarei i-au aparut broboane de transpiratie pe
frunte. De aceea aproape ca i-au dat lacrimile cand copilul i-a zis:
-Doamna, dar sunt puse invels... Intr-adevar, erau pe picior gresit...
Nu a fost cu nimic mai usor sa ii scoata cizmulitele decat sa i le
puna, totusi a reusit sa isi pastreze calmul pana cand iar cizmulitele
erau incaltate, tot cu sudoare pe frunte, dar de data aceasta asa cum
trebuia. Insa atunci baietelul a zis: -Cizmulitele astea nu sunt ale
mele!! In loc sa strige la el:"De ce nu mi-ai spus??", educatoarea
si-a muscat buza si inca o data s-a chinuit sa il descalte. Cand s-a
terminat chinul descaltatului, baietelul i-a spus: -Sunt cizmulitele
flatelui meu. Mama mi-a zis sa le incalt pe astea azi. Acum ea nu mai
stia ce sa faca...Sa planga sau sa rada? A reusit totusi sa stranga
suficienta rabdare pentru a se lupta din nou cu cizmulitele.Cand, in
sfarsit, l-a incaltat, inainte de a-l trimite afara la joaca, l-a
intrebat:
- Si acum, unde iti sunt manusile? Trebuie sa ti le pun in maini ca sa
poti pleca afara!
- Le-am bagat in cizmulite ca sa nu le pield...