Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

21 mai 2011

No virus found in this incoming message.
Checked by AVG.
Version: 7.5.519 / Virus Database: 269.22.11/1368 - Release Date: 4/9/2008 4:20 PM
Un doberman, un coker si un pekinez la veterinar.
Dobermanul il intreaba pe coker:
- Pentru ce-ai venit aici?
- Eu musc tot: cearsaf, paturi, si cel mai rau am muscat lenjeria
stapanului.  M-au adus pt. injectia letala.
Pekinezul:
- Eu am venit pentru ca pis tot: patul, hainele si,cel mai rau am
facut pe locul unde dorm. Si  pe mine m-au adus  pt. injectia letala.
Cokerul si pekinezul il intreaba pe doberman:
- Tu pentru ce-ai venit aici?
- Eu f..  tot: scandura, patul si intr-o zi cand venea stapana din
baie era asa de apetisanta incat am f...... si pe ea .
Cokerul si pekinezul:
- Si, injectie letala?
- Nu, ...  m-a  adus  sa-mi taie  unghiile.

.