Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

31 mai 2011

Micul Thomas,

             cel mai bun elev din clasa o intreaba pe invatatoare daca
poate sa vorbeasca

dupa ore, ceva important cu ea in particular. Aceasta accepta
intrigata si curioasa

in acelasiu timp...
- Ei bine, ce anume vrei sa-mi spui Thomas de esti asa secretos?
- Doamna, am ajuns la concluzia ca sunt mult prea inteligent pentru
cei din generatia mea,

ca sa mai pierd timpul in clasa asta, pur si simplu ma plictisesc !...
As vrea sa trec direct la Liceu.
Invatatoarea il informeaza pe directorul scolii, care dupa ce se
consulta si cu alte cadre didactice

hotaraste sa supuna micul geniu la niste teste preliminare...
Thomas accepta fara sa ezite si testarea incepe.
- Sa vedem Thomas: 3x4?
- 12
- si 6x6?
- 36, domnule director.
- Capitala Japoniei?
- Tokio!
Testul continua inca o jumatate de ora, Thomas nu face nici o greseala!
La sfarsitul testului, directorul este multumit, dar profesoara
intreaba daca poate sa-i puna si ea cateva intrebari. Amandoi accepta.
Profa incepe:
- Thomas, vaca are 4 si eu am 2, ce este?
- Picioarele, doamna.
- Corect, ce gasim in pantaloni tai si nu gasim in ai mei?
Directorul se mira de intrebare...
- Buzunare, doamna
- Bine Thomas, unde au femeile parul cel mai cret?
Directorul se pregateste sa intervina chiar cand Thomas raspunde:
- In Africa, doamna! raspunde copilul fara sa ezite.
- Ce este moale dar cu mainile unei femei devine tare?
Directorul deschide ochii mari dar inainte sa vorbeasca, Thomas raspunde:
- Oja pt unghii, doamna.
- Ce au femeile si barbatii in mijlocul picioarelor?
- Genunchi, doamna!
- Bine, si ce are o femeie maritata mai larg decat una nemaritata?
Directorului nu-i vine sa creada ce aude.
- Patul, doamna!
- Care parte a corpului meu este cea mai umeda de obicei ?
- Limba !
- Ce cuvant incepe cu litera C... este admirat de barbati si ii face sa viseze?
- Cerul ! - spune Thomas
Directorul rasufla usurat,  opreste apoi testul si concluzioneaza grabit :
- Nu o sa te trimit la nici un liceu, o sa te trimit direct la Universitate!

    La asa un test, nici eu nu as fi reusit sa raspund suficient de
corect si repede...

Morala:

   Varstnicii sunt obsedati si perversi...