Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

24 mai 2011

--
Michael si Larry s-au casatorit in California.

Nu-si puteau permite o luna de miere, asa ca s-au suit in avion si au
aterizat la casa parinteasca a lui Michael din Calgary.

Dimineata, Johnny, fratele cel mic a lui Michael se trezeste si o
intreaba pe maica-sa daca Michael si Larry nu s-au sculat inca.

Ea raspunde:"Nu."

Zice Johnny:"Stii, ce cered eu?".

Maica-sa:"Nu vreau sa stiu. Mananca repede si du-te, ca intarzii la scoala!"

In pauza de pranz, Johnny vine sa manance acasa. O intraba pe
maica-sa:"Michael si Larry nu s-au nu s-au trezit inca?".

Maica-sa:"Nu."

"Stii ce cred eu?"

"Nu vreu sa aud ce crezi tu... Mars inapoi, la scoala"

Dupa scoala, Johnny se intoarce acasa si o intreaba din nou:"Michael
si Larry n-au coborat inca?"

Maica-sa, nervoasa:"Nu."

"Stii, ce cred eu?"

"Of!... Hai, spune in fine, ce crezi tu?..."

Pustiul zice:"Noaptea trecuta, Michael a venit la mine in camera dupa
niste vaselina si... cred ca i-am dat cleiul meu pentru avioane.