Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

21 mai 2011

 O femeie tanara extrem de atractiva ia avionul spre casa din Elvetia.

In avion, alaturi de ea ia loc un preot caruia i se adreseaza imediat:
- Ma scuzati, Parinte, mi-ati face un mare serviciu?
- Desigur, Copila mea, cu ce te-as putea ajuta?
- Mi-am cumparat un depilator electric excelent; am platit foarte mult
pentru el. Depaseste cu mult limita de valoare a scutirii de vama si
ma tem ca mi-l confisca. Dar dumneavoastra, Parinte, ati putea sa-l
treceti la vama ascunzandu-l sub reverenda.
- Cu adevarat, as putea sa-l trec, dar te previn ca inca niciodata
n-am fost in stare sa mintesc.
- Dar dumneavoastra aveti o fatza atat de cinstita incat nici asa nu
vor intreba nimic - spuse tanara si dadu depilatorul preotului
descumpanit.

 Dupa aterizare la vama:
- Parinte, aveti ceva de vamuit?intreaba ofiterul vamal.
- Din crestet pana la brau n-am nimic de vamuit, fiule.

Acest raspuns bizar trezeste suspiciunea vamesului asa ca intreaba mai departe:
- Si sub brau?
- Pai am ceva magnific facut pentru a servi femeilor, dar nu a fost
folosit inca niciodata.
Vamesul rade cu lacrimi:
- In regula, treceti mai departe! Urmatorul!