Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

17 martie 2011

Prim ministrul Chinei il suna pe Bush in 11 septembrie, imediat dupa
atac:
"Imi pare rau pentru atac, este o mare tragedie.
Dar in caz ca ati pierdut documente importante in atentatul de la
Pentagon, avem noi copii dupa toate..."


Saddam Husein il suna pe Bush in 11 septembrie, imediat dupa atac:
Saddam: Domnule presedinte, doresc sa imi exprim condoleantele pentru
tragedia suferita... atat de multi oameni..... niste cladiri atat de
frumoase...
Doresc sa va asigur ca nu avem nici o legatura cu ce s-a intamplat. Nu
am fost noi...
Bush: Care cladiri? Care oameni? Despre ce vorbesti?
Saddam: Pai.... cat e ceasul acum in America ?
Bush: E 8 dimineata!
Saddam: Ooooops! Scuze, revin intr-o ora...


In avion, dupa ce s-au oprit

motoarele

la 10.000 de metri altitudine:
- Stimati pasageri, va rugam sa ramaneti pe locurile dumneavaostra,
pentru a usura identificarea...

Multumim


D-le Bush, aveti dovezi ca Irakul are arme de
distrugere in masa?
- Sigur, am pastrat chitantele !


Ambasadorul irakian la Natiunile Unite tocmai a terminat un discurs si
iese pe hol, unde se intalneste cu presedintele Bush.

Isi strang mainile si irakianul zice:
- Stiti, am si eu o intrebare.
- Excelenta, daca pot sa va ajut o sa o fac cu mare placere, raspunde Bush..
- Fiul meu se uita la filmul asta, Star Trek, si acolo sint si rusi, si
negri, si asiatici, dar niciodata arabi.
La care presedintele Bush rade, se apleaca la urechea irakianului si-i
sopteste:
- Pai asta e din cauza ca actiunea se petrece in viitor...


3 prieteni se lauda cu nevestele lor.
Primul:

- Eu am o nevastaaaa, ca un

fluture!!!
Al doilea:

- Nevasta-mea e ca o caprioara!!!
Al treilea sta si se gandeste, la care dupa 2 minute zice:
- Pai… nici a mea nu prea seamana a om!!!


Sotul catre sotie:
- Ai
vazut-o, draga, pe tanara aceea care zambea la mine?
Sotia:
- Nu-i nimic iubitule, si pe mine m-a bufnit rasul cand te-am vazut
prima oara…


Limita bautului decent: "Bea pâna ti se pare frumoasa, dar inca nu vrei
sa o ceri de nevasta..."


Mama vine acasa intr-o haina noua de blana.
- Cand ti-a cumparat taticu blana? - intreaba fiul
- Daca m-asi fi bazat pe taica-tu nu te-as fi avut nici pe tine...


Intr-un autobuz ticsit de lume, urca un om.. Se aseaza langa o femeie
sexi si-i pune mana pe san.
- Asculta nerusinatule, nu poti sa-ti pui mana in alta parte?
Omul o priveste ganditor.
- Nu ma provocati doamna, nu ma provocati!


Sotia isi

intreaba sotul:

- Cu cate femei te-ai culcat?
Sotul raspunde:

- Numai cu tine, draga mea. Cu celelalte am stat treaz


Un cetatean s-a dus la primarie, sa-si declare

veniturile.
- N-am venit ca
am venit, am venit ca n-am venit!


O femeie s-a aventurat pe strazile orasului curand dupa ce si-a luat
permisul de conducere.Pentru ca nu stia incotro s-o ia, s-a tinut dupa
masina din fata.

Aceasta a oprit. Neintelegand ce s-a intamplat,s-a pus pe
claxonat.Soferul a strigat la ea:
- Doamna draga,unde vreti sa ajungeti? Sunteti in garajul meu..


Un barbat se confeseaza unui prieten:
- Cred ca voi divorta.Nu mai pot, sotia mea e prea copilaroasa.
- De ce? intreba celalalt.
- De cate ori fac baie vine pe la spate si imi ineaca toate ratustele
din cada.


Un barbat, devenit de putin timp sot, o intreaba pe tanara lui sotie:
"- Draga mea, ai

mai fi acceptat sa imi fii sotie si daca tatal meu nu
mi-ar fi lasat o avere impresionanta?"
"- Dragul meu, as fi acceptat sa iti fiu sotie indiferent ....de cine
ti-ar fi lasat averea."


Soacra

exclama furioasa catre ginerele ei: daca mai scoti un cuvant plec
acasa.

Ginerele: TAXI !"


M-am saturat de mania asta a vitezei. E pentru a treia oara cand era cat
pe ce sa ma omori! se rasteste sotul infuriat la culme.
- Iubitule, te rog, mai da-mi o sansa!


De ce se aseaza oltenii pe ultimele randuri la cinema?
Fiindca au auzit ca cine rade la urma rade mai bine.


Am ajuns deja in oras? intreaba sotia.
- Cu siguranta, raspunde sotul, lovim din ce in ce mai multi pietoni!.
- Pai incetineste atunci!
- Cum sa incetinesc, daca tu conduci

!