Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

23 decembrie 2010

 

Tanara si apetisanta mea sotie, stătea dimineata în bucătărie, pregătindu-ne ca de obicei 4 ouă fierte moi, paine prajita cu unt si suc de portocale pentru micul dejun, îmbrăcată doar cu un "T-shirt" scurt pe ea, cu care si dormise.
Aşa cum am intrat, aproape adormit, aproape treaz, ea a s-a aplecat misterios spre mine "Ar trebui sa faci dragoste cu mine începand din acest moment!"

Uau! Ochii mi s-au luminat brusc, "sunt oare treaz sau inca visez? Sunt treaz! Atunci nu poate sa fie decat ziua mea norocoasa ...!!"
Am îmbrăţişat-o ... şi apoi a fost ceva minunat, chiar acolo, pe masa din bucatarie.

La final, ea mi-a spus un tandru "Multumesc" şi s-a întors iute spre aragaz, cu tricoul încă în jurul gâtului ei.

Fericit, dar un pic derutat, am întrebat: "Ce a fost asta?"

Si mi-a explicat: "Stii, s-a stricat cronometrul de oua ..." !