Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

04 decembrie 2010

Ion se intalneste pe ulita cu Maria, pe care n-o mai vazuse de mult.
- Buna, Ioane! Ce mai faci?
- Multam de-ntrebare, Marie. Ce sa fac, m-am insurat.
- No, asta-i bine!
- Ba nu-i bine, c-am luat o muiere batrana.
- No, asta-i rau !
- Da, dar batrana avea casa.
- No, asta-i bine !
- Da, dar casa a ars!
- No, asta-i rau !
- Da, dar nu-i asa rau.
- De ce ?
- A ars si batrana cu casa cu tot !
- No, asta-i bine ....

***************************************************************

Nevasta unui director afla ca el are o noua secretara.
Vine directorul acasa, nevasta il ia in primire:
- Secretara asta a ta are picioare frumoase?
- N-am bagat de seama.
- Ochii ce culoare au?
- N-am observat...
- Dar de-mbracat, cum se-mbraca?
- Foarte repede.

*******************************************

Printr-o fereastra deschisa, se aude un glas de barbat: - In casa asta
eu comand!!! Apoi un glas de femeie: - Ia iesi de sub pat si mai spune
o data !!!

*****************************************