Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

22 decembrie 2010

Fwd: sa zambim...

Sedinta la Uniune
>
> Un scriitor il suna pe un confrate al sau:
> - Draga maestre, avem sedinta la Uniune, vino ca trebuie sa vorbim lucruri importante...
> - Acum sunt cu o femeie... Daca nu pot, vin, daca pot, nu vin...
>
> *E autentic si scriitorul era Tudor Arghezi, la vreme de batranete.
>
> Tristete
>
> Doi indivizi se intalnira pe malul marii. Unul dintre ei era foarte abatut. Celalalt il intreba :
> - Mai Popescule , de ce esti atat de ingandurat ?
> - Uite, aici s-a inecat fosta mea sotie !
> - Ei, da' asta a fost demult...Intre timp, te-ai insurat din nou, ai o noua nevasta, frumusica...
> - Da, dar nici de-al dracului nu vrea sa faca baie in mare !!!
>
> In Parlament
>
> Un parlamentar iese agale din sala de sedinte si se intalneste cu un coleg din opozitie care se plimba pe hol   si-l intreaba soptit:
> - Nici tu n-ai somn ?
>
> Doi ciobani
>
> Un cioban il intreaba pe celalalt:
> - Cum se spune, mai, funicular sau furnicular?
> - La ce?
>
> Ce mai face...
>
> - Ce mai face barbatul tau?
> - Ce-i spun eu.
>
> Inger
>
> Doua femei stau de vorba pe o banca in parc:
> - Sotul meu, spune una, e un inger!
> - Al meu inca mai traieste! ofteaza cealalta.
>
> Departare
>
> - Si cum, draga, sustii ca departarea intareste dragostea?
> - Da, tu! Cu cat sta mai mult barbatul meu in deplasare, cu atat il iubesc mai mult pe Costel!
>
> Examen
>
> Examen intr-o clasa de fete,cu subiectul: Abordati intr-o maniera concisa, urmatoarele trei teme:
> 1) Religie
> 2) Sexualitate
> 3) Mister.
> Singura lucrare cu nota 10:
> "Dumnezeule! Sunt insarcinata! Oare cu cine?"
>
> Cum s-a numit soacra lui Adam?
>
> Cum s-a numit soacra lui Adam?
> Adam nu a avut soacra. El traia in paradis
>
>
> " Bursa este un mod de a lua banii oamenilor care se cred destepti.
> Pentru prosti se foloseste Loto"
>
> De ce rechinii niciodat nu ataca economisti?
> - Etica profesional
>
> Economistii raspund la intrebari pentru ca sunt intrebati si nu pentru ca stiu raspunsul..
>
>
> Prin ce se deosebeste un investitor de speculant?
> Speculantul cumpara ieftin si vinde la un pret mai ridicat..
> Investitorul cumpar scump si nu poate vinde.
>
>
> Directorul unei companii se adreseaz catre managerul de resurse umane:
> - Eu vreau ca sa gasiti la intreprinderea noastra o persoan energica , cu capacitati impresionante si sa fie tanara , ce ar putea sa ocupe postul meu pe viitor.
> - Si apoi ce sa facem?
> - Cum il gasiti, sa -l concediati imediat!
>
>
> - In ce moment intr-o disputa ia nastere adevarul?
> - Atunci cand in disputa se implica seful!
>
>
> Pe parcursul studierii economiei, cel mai bun moment pentru cumparaturi este - anul trecut.
>
>
> Multi ani in urma , un mare producator American de incaltaminte a trimis reprezentantii sai comerciali in Australia pentru a cerceta posibilitatea extinderii vanzarilor in randurile aborigenilor. Dupa o perioada de timp, administratia companiei, primeste 2 telegrame de la trimisii sai.
> Primul scrie:
> "Imposibil de a extinde vanzarile aici.Aborigenii nu poarta incaltaminte".
> Cel de-al doilea scrie:
> "Evrica!.. Oportunitati enorme aici de extindere. Aborigenii nu au incaltaminte".
>
>
>
> Un milionar American isi aminteste cum a devenit el milionar:
> - Cand am fost baiat, am venit in America . In buzunar nu am avut decat 2 centi. Am cumparat 2 mere murdare, le-am spalat, si le-am vandut cu 4 centi fiecare. Apoi am cumparat pe acesti bani 4 mere, si le-am vandut cu 8 centi fiecare....
> - Si ce-a urmat dupa aceasta?
> - Dupa aceasta a murit matusa mea si mi-a lasat o avere de 1 milion de dolari.
>
>
> Nu demult, la o scoala .
> - Ia spune, Bula , cu ce seamana economia noastra de piata ? intreaba profesoara.
> - Cu un vapor ....
> - Cum vine asta?
> - Pai, doamna profesoara , este ca economia noastra de piata abia se tine pe linia de plutire?
> Este.
> Se clatina din toate partile?
> Se clatina .
> Iti vine sa vomi i?
> Iti vine.
> Poti sa cobori?
> Nu poti!
>
>
> Merg doi printr-un pustiu, ambii obositi, avand o sete nebuna de apa . Intr-un moment dat, vad doi saci - unul cu aur, si al doilea cu paine.. Acela care e mai hatru zice:
> -Eu am sa iau sacul cu aur, caci este mai greu. Iar TU ai sa duci celalalt, care e mai usor.
> Ambii merg mai departe. Ducand sacul cu paine, acesta mai ia cate o bucata , isi restabileste putin cate putin puterile. Al doilea, deja s-a epuizat, si spune:
> - Cam  plictisitor sa mergem, hai sa jucam de-a piata!
> - De acord.
> - Scoate-ti marfa.Cat cost o franzel de paine?
> - Un sac de aur.
> - Da de ce asa de scump?
> - Scump? Pai, atunci mai plimba-te prin piata si cumpara mai ieftin.
>
>
> Iese seful companiei din biroul sau si striga in gura mare:
> - Eu am spus sa nu va vad fumand in timpul orelor de lucru!
> La care seful iritat primeste raspuns:
> - Dar cine a spus ca noi lucram?