Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

08 decembrie 2010

Catre postul de televiziune TV-X:

- Va rog sa terminati o data cu stirile difuzate pe banda din josul
ecranului! Soacra-mea crede ca-i karaoke!

Caut locuinta. Sa fie suficient de mare, ca sotia mea sa nu se mute la
maica-sa. Si suficient de mica, pentru ca soacra sa nu se mute la noi.

Discutie intre 2 blonde:
- Ce i-ai cerut anul asta lui Mos Craciun?
- 50$, ca la toti ceilalti!

Culmea puterii de convingere: sotul sa-si convinga sotia ca
bijuteriile ingrasha.

Vecinii de la etajul 5 din doua blocuri alaturate, au iesit la o
tigara pe balcon. Unul din ei îl intreaba pe celalalt:
- Vecine cînd e ziua ta de nastere?
- Pe 12 februarie,de ce?
- Vreau  sa-ti cumpar niste jaluzele pentru geamuri ... M-am saturat
deja sa te vad cum faci dragoste cu nevasta-ta!
- Dar ziua ta cînd e?
- Pe 12 ianuarie...de ce?
- Vreau sa-ti fac cadou o luneta, sa vezi mai bine a cui nevasta e!

O blonda oprita si legitimata de politia rutiera:
-Scuzati-ma dar nu va pot da permisul: este cadoul meu preferat!!

- Domnule doctor, sotia ma spune ca sunt nebun.
- De ce?
- Deoarece de fiecare data cand beau cafea mananc ceasca!
- Cummm?!! Mananci ceasca cu totul??
- Nu chiar, toarta o las!
- Chiar ca esti nebun! Toarta este cea mai buna!

Trei studenti inaintea unui examen, unul foarte bine pregatit, unul cu
un nivel mediu de cunostinte si unul ... ultra slab, se inteleg asupra
ordinii de intrare.
Cel mediu, intra primul. La iesirea din examen, ceilalti il intreaba:
- Cum a fost?
- Ca o discutie normala de la profesor la student!
Intra cel super tare. La iesire, aceeasi intrebare, raspunsul:
- Ca o discutie de la profesor la profesor!
Cand in sfarsit intra si cel `tamaie`, sta inauntru o ora. Cand iese,
ceilalti il intreaba:
- Cum a fost, de ai stat atata?
- Ca o discutie de la preot la preot!
- Cum adica???
- Pai el intreba ... eu imi faceam cruce. Eu raspundeam, el isi facea cruce ...

Directorul tună si fulgeră in birou.
- Asa nu se mai poate ! Firma asta parca e o casa de nebuni!
- Ba nu, domnule! raspunde cineva. E si mai si!
- Cum adica? urla directorul.
- Pai da, ca intr-o casa de nebuni, macar directorul e sanatos !

-De ce e bine sa meargeti soacra la vot?
-Ca sa se obisnuiasca ... cu urna.

Daca NU citesti glumele de mai sus, vei primi 1 milion de euro. Prea tarziu!
L-ai citit ...
Trimite mai departe, e incredibil! Chiar functioneaza!
Eu l-am citit si nu am primit nici un eurocent....