Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

13 octombrie 2010

Scumpule, zice sotia....
...mai tii minte stiucile alea pe care le-ai prins asta vara, când ai
fost la pescuit cu prietenul tau Vasile?

- Sigur ca da, iubito.

- Ei bine, una din ele a telefonat sa te anunte ca ai devenit tata!

Pesimistul vede intr-un tunel intunericul...,

Optimistul vede lumina de la capatul lui,

Realistul vede luminile trenului care vine,

Mecanicul de locomotiva vede trei idioti pe sine

Toti oamenii se nasc egali in drepturi. Dupa care unii se insoara...

O femeie isi întreaba barbatul:

- Dragostea ta este dragoste adevarata sau ma iubesti din interes?

- Probabil este dragoste adevarata, pentru ca nu ma mai interesezi de mult...

O femeie goala se priveste în fata unei oglinzi si îi spune sotului:

- Mi se pare ca sunt oribil de privit, asa de grasa si plina de
riduri... Am nevoie de un compliment.

- Ai o vedere extraordinar de buna!

- Mâine aniversam 30 de ani de la casatorie, am putea taia porcul?

- De ce, raspunde sotul, doar nu e vina lui...

Intrebari:

De ce barbatii alearga dupa femei cu care nu au de gand sa se insoare?

- din acelasi motiv pentru care cainii fug dupa masini pe care nu au
de gand sa le conduca!

Departe, intr-o padure, o broascuta testoasa incerca sa se catere
intr-un copac. Dupa ore intregi de chin, a ajuns in varf, a sarit in
aer fluturandu-si piciorusele din fata si s-a prabusit la pamant. Dupa
ce si-a revenit, s-a catarat din nou catinel in copac, a sarit si s-a
prabusit din nou. In timp ce testoasa incerca si incerca din nou, doua
pasari stateau pe o ramura si-i urmareau eforturile disperate. In cele
din urma, pasarea femela i-a ciripit perechii sale: - Draga, cred ca a
sosit momentul sa-i spunem ca e adoptata!

Într-o companie de bărbaţi, toţi se veselesc, numai unul e trist. -
Ioane, de ce eşti trist? - Am aflat că soţia are SIDA... (o pauza
lunga)... Am glumit, băieţi. Ce v-aţi îngălbenit aşa???

Doua blonde stau de vorba: - Cu cine te-ai mai culcat in ultimul timp?
- Pai, aseara, cu un culturist... - Ooo!!! Si, cum e sa faci sex cu
unul plin de muschi? - Cum sa fie... Ca si cum ar cadea peste tine un
sifonier mare... cu o cheie mica!

Badea Ghe este intrebat de Asociatia de lupta impotriva rasismului:

- Esti la mare si auzi strigate de ajutor venind din larg. Te uiti si
vezi doi oameni gata sa se inece, unul este negru si unul este alb,
iar tu nu poti salva decit unul. Pe care-l salvezi?

- Pe cel negru, raspunde badea.

- De ce?

- Asta sigur nu e ungur.

Azi fata mea implineste 21 de ani si sunt incantat ca este ultima
pensie alimentara pe care i-o dau, asa ca am chemat-o si i-am zis:
"Fetita mea, vreau sa te duci la maica-ta acasa cu cecul asta si sa-i
spui ca: Asta este ultimul cec pe care-l mai primeste in viata ei,
nenorocita! si sa vii sa-mi spui ce mutra face.

Astepta nerabdator si cand intra fiica lui, a intrebat-o: Ce ti-a zis
vrajitoarea de maica-ta si ce fatza a facut?

Mi-a zis ca astepta ziua asta ca sa-ti spuna ca nu esti tu tatal meu!

A fost odata un print care intr-o zi a intrebat pe o preafrumoasa
printesa: -Vrei sa fii sotia mea? Si ea a spus: -Nuuu! Si atunci
printul a trait multi si fericiti ani si poate mai traieste si acum
umbland la vanatoare si pescuit haladuind cu prietenii si band mult
bere si imbatindu-se de cate ori poftea,jucand table toata ziulica,
lasandu-si hainele imprastiate in sufragerie, facand sex cu toate
curvele, vecinele si prietenele, etc...

Maria era fata batrana a satului si era foarte mandra de conditia ei.
Stiindu-se cu o varsta inaintata, se duce la pietrar si ii spune:

- Cand oi muri, sa-mi faci o cruce de piatra pe care sa scrie: "Sub
aceasta pietrisoara/ Doarme-a noastra Marioara./ S-a nascut fecioara,/
A trait fecioara,/ Si-a murit fecioara."

Dupa cateva luni, moare Maria. Pietrarul nu mai tinea minte ce ii
spusese femeia sa scrie dar cam tinea minte ce voia sa spuna, asa ca a
sapat pe cruce: "E Maria dedesupt; Nu are sigiliul rupt."

O doamna cheama dulgherul sa localizeze si sa repare un zgomot
sacaitor pe care-l auzea in casa. Acesta vine si intreaba: - Cum se
face ca acum nu aud nimic? - Nu e intodeauna: numai cand trece
autobuzul pe strada. - Si de unde il auziti? - Din sifonier. - Bun, am
sa intru in sifonier si cand trece autobuzul o sa-mi dau seama ce
este. Zis si facut. Dar, dupa cateva minute, sotul doamnei vine in
graba acasa sa se schimbe caci avea o intalnire importanta. Deschide
sifonierul si da cu ochi de dulgher. La care acesta: - Daca-ti spun ca
astept autobuzul, ma crezi...?

Cum ar relata media din Romania sfarsitul lumii? Antena 3: In trei
zile Basescu nu va mai fi presedinte! Am invins!! OTV: Senzational!
Urmariti ultimele stiri despre Apocalipsa in direct la Dan Diaconescu!
Vrajitoarea Lenuta va da sfaturi cum sa va purtati pe lumea cealalta.
Libertatea: E ultima ta sansa sa fii fata de la pagina 5! Trimite o
poza acum. ProTV: Un copil a ars de viu si nu va mai apuca sa vada
apocalipsa! CanCan: Sursele noastre spun ca Nicoleta Luciu va petrece
sfarsitul lumii departe de iubitul ei. Cotidianul: Mai ai timp sa
citesti o carte din colectia Cotidianul! B1Tv: Urmareste la Nasul
dezvaluiri incendiare despre parlamentarii care profita de sfarsitul
lumii! Cosmopolitan: 10 sfaturi pentru o ultima partida de sex
fantastica!

INTR-UN BAR DE VAMPIRI:INTRA UNUL SI ZICE:100ML DE SANGE GR 0.UN AL 2
LEA CERE 200ML SANGE DE VIRGINA.VINE SI AL 3LEA SI CERE O CANA CU APA
FIARTA,TOTI SE UITA MIRATI LA EL,LA CARE ASTA SCOATE UN O.B. DIN
BUZUNAR SI ZICE:CE BA NUMAI ARE VOIE OMUL SA-SI FACA UN CEAI?

O fata la dentist. Suna telefonul ei, nu respunde nimeni. In 5 min
suna mobilul din nou, iarasi nu ridica nimeni. A treia ora incepe sa
sune, doctorul enervat raspunde: - Alo? Cine este? - Sunt sotul
doamnei, si tu cine esti? Unde e nevasta mea? Da-mi-o la telefon! -
Scuze, frate, ea nu poate vorbi acum, asteapta 5 min, eu termin, ea
scuipa si te suna inapoi, ok?

Intr-o zi vine Ion acasa si o intreaba pe Maria de ce este
dezbracata... Maria ii zice k nu are cu ce se imbraca. Ion ii zice: -
Cum nu ai cu ce?...uite...(deschide dulapul)...pantaloni...fuste...
Salut Gheorghe!... bluze... rochii...