Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

02 octombrie 2010

Doua blonde in parc pe o banca:
- Draga, cum faci tu ca ai bani si te imbraci asa frumos ?
- Draga, eu vin in parc si intru in vorba cu pensionarii, care nu mai
pot decit sa mingiie si sa pupe, si plec acasa cu bani. Tu de ce nu
faci la fel ?
- Bravo, sa stii ca e o idee buna, am sa o practic si eu.
Dupa citeva zile, se intilnesc din nou si fata noastra era suparata.
- Ce ai, fata ?
- Am facut cum ai spus, m-a dus acasa si m-a rupt toata noaptea pe 10 lei.
- Vai draga, am uitat un amanunt. Intotdeauna, uita-te la ciorapi si,
daca-i are kaki, nu te baga, ca e pensionat de la armata si astia ies
la 45 de ani.

--