Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

07 octombrie 2010

din Irlanda

Sase pensionari irlandezi jucau poker in apartamentul lui O'Leary's cand
Paddy Murphy pierdu £500 la o singura mana, duse o mana la piept si cazu mort.
Din respect pentru prietenul lor, ceilalti cinci au continuat sa joace
stand in picioare.
Michael O'Connor se uita imprejur si intreba,
'Oh, dragii mei, cineva trebuie sa mearga si sa ii spuna sotiei lui
Paddy. Cine va fi acela ?'
Trag la sorti. Paul Gallagher trage paiul cel mai scurt.
Ei ii spun sa fie discret, bland, sa nu faca situatia si mai rea.
'Discret ??? Sunt cel mai discret Irlandez pe care l-ati intalnit vreodata.
Discretie este numele meu mijlociu. Lasati in seama mea.'
Gallagher se duce la casa lui Murphy si bate la usa.
Raspunde doamna Murphy si il intreaba ce doreste. Gallagher declara,
'Sotul tau tocmai a pierdut £500 la poker si ii e frica sa se intoarca acasa.'
'Spune-i ca poate sa crape !', raspunde doamna Murphy..
'Am sa ii transmit.' spune Gallagher.

********************************************

Intr-un pub din Belfast intra Paddy Murphy, aratand de parca l-ar fi
lovit trenul.
Un brat ii atarna, nasul ii e rupt, fata taiata si tumefiata, si
taraste un picior.
'Ce ti s-a intamplat ?' intreaba Sean, barmanul.
'M-am batut cu Jamie O'Conner ,' spune Paddy.
'Acel pitic de O'Conner,' spune Sean, 'Nu putea sa iti faca asa ceva,
a avut el ceva in maini.'
'A avut,' zice Paddy, 'o lopata, si m-a altoit zdravan cu ea.'
'Pai,' grai Sean, 'trebuia sa te aperi. Tu nu ai avut nimic in maini ?'
Am avut,' zise Paddy, 'sanii doamnei O'Conner's, o adevarata opera de
arta, dar fara nici un folos intr-o bataie.'

*************************************************

Intr-o noapte, un irlandez care bause prea mult conducea catre casa,
si bineinteles, masina oscila violent dintr-o parte a drumului in
cealalta.
Un politist il opreste. 'Asadar, de unde vii ?'
'De la carciuma, evident,' ingana betivul.
'Pai,' spune politistul, 'ai cam baut ceva in seara aceasta.'
'Bineinteles,' betivul raspunde mandru.
'Dar stiai,' intreaba politistul, 'ca la ultima intersectia sotia ta a
cazut din masina ?'
'Oh, slava Domnului,' suspina betivul. 'crezusem ca am surzit.'

***************************************************

Duminica dimineata Mary Clancy se duce la spovedania de la parintele O'Grady,
avand fata scaldata in lacrimi.
El zice, 'ce te supara, draga Mary ?'
 Ea raspunde, 'Oh, parinte, am o veste groaznica. Sotul meu a murit azi noapte.'
'Oh, Mary, e groaznic. Spune-mi, Mary, care au fost ultimele lui cuvinte ?'
A spus: Mary, pune jos blestematia aia de pistol, ca nu-i de joaca ..