Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

27 septembrie 2010

Dumnezeu s-a saturat ca lumea tot trecea din Rai in Iad si invers. A
hotarat sa faca un gard intre Rai si Iad. A chemat pe organizatorul de
licitatii, pe Sf. Petru si i-a cerut sa-i gaseasca cei mai buni
constructori.


Sf. Petru dupa indelungi licitatii electonice a adus in fata Domnului
3 constructori: un francez, un american si un roman.

Dumnezeu ii ia la intrebari:
- Francezule cu cat imi faci gardul ?
Francezul raspunde:
- Cu 5000 de euro. Folosesc tehnologie franceza de ultima generatie,
muncitori chinezi toti
unu si unu.
- Americanule cu cat imi faci gardul ?
Americanul raspunde:
- Cu 10000 de euro, dar folosesc tehnologie de ultra-noua generatie,
stalpi cu senzori de miscare, fire wireless, camere de filmat prin
satelit cu servere etc.
- Romanule cu cat imi faci gardul ?
Romanul raspunde:
- Pai, cu 15000 de euro.
Pai si ce faci de banii astia, intreaba Domnul.
- Pai (si apropiindu-se de urechea Domnului) iti dau Tie 5000 de euro
ca mi-ai dat licitatie, 5000 de euro ii tin eu ca am castigat
licitatia, iar restul de 5000 ii dam francezului sa faca gardul.

 MORALA:
Cam asa se realizeaza cele mai multe investitii in  RO, printre care
si .....construirea de autostrazi;
dar, ati vazut vreodata gard intre Rai si Iad ?
                   -Nu.
                   -Si nici autostrazi in Romania.