Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

29 septembrie 2010

Cica vine Bula prima zi de la scoala, si ii zice lu` tac-su`:
-Tata, am luat 2 la romana.
Tac-su`: Cum ma Bula, tu baiat destept, citit, sa iei 2 la romana ?
Bula: Pai, sa vezi. Imi zice profesoara sa ii fac o rima.
Tac-su`: Asa, si ?
Bula: Si i-am facut. Dupa aia, mi-a zis sa-i mai fac una.
Tac-su`: Da` ce pula mea bai Bula, tu esti poet ?
Bula: Asa am zis si eu, si-am luat 2.
A doua zi, vine Bula de la scoala:
-Tata, am luat 2 la matematica.
Tac-su`: Cum ma Bula ? Tu baiat destept, te ai cu aritmetica, cu una alta.
Bula: Pai, sa vezi: m-a intrebat cat e 2*3.
Tac-su`: Asa, si ?
Bula: Si i-am zis ca 6.
Tac-su`: Si ce nu era bine ?
Bula: Pai, m-a intrebat si cat e 3*2.
Tac-su`: Pai, ce pula mea ? Nu-i acelasi lucru ?
Bula: Asa am zis si eu, si-am luat 2.
A 3-a zi, vine Bula de la scoala si isi anunta tatal:
Tata, am luat 2 la sport.
Tac-su`: Hai ma Bula, da-o dracu. Inteleg, la romana, la mate, DA` LA SPORT ?
Bula: Pai, sa vezi. Imi zice ala sa stau intr-un picior.
Tac-su`: Asa, si ?
Bula: Si-am stat. Dupa aia, mi-a zis sa stau si in celalalt picior.
Tac-su`: Pai, si ce vroia dupa aia ? Sa stai in pula, daca-l ridici si pe
celalalalt ?
Bula: Asa am zis si eu si-am luat 2.
A 4-A ZI
Vine Bula:
-Tata, am fost exmatriculat...
Tac-su`: Cum dracu, ma Bula? EXMATRICULAT ?!?!
Bula: Pai, sa vezi. M-au chemat la directiune: era acolo profa de romana, profa
de mate, profu` de sport, si profu` de GEOGRAFIE!
Tac-su`: Pai, ce pula mea cauta acolo si profu` de geografie ?
Bula: Asa am zis si eu si m-au exmatriculat.


--