Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

18 august 2010


 

 

Bunicul de 80 de ani la telefon,

- Alo, doresc să particip la jocul telefonic anunţat.

 - Foarte bine! Am trei întrebări, v-aţi pregătit?

- Da!

- Deci, CE ESTE: are două roţi, un ghidon şi se poate folosi pentru deplasare?

- Bicicletă!

- Nu-i rău, dar noi în mod concret ne-am gândit la Mountain-bike.

- A doua întrebare. CE ESTE: are patru roţi, un volan şi se poate folosi pentru deplasare?

- Maşină!

- Nu-i rău dar noi în mod concret ne-am gândit la Volvo.

- Urmează  ultima, cea de a treia întrebare. Pentru a câştiga trebuie să daţi răspunsul corect! V-aţi pregătit?

- Da!

- Deci, CE ESTE: are aripi, este condus de un pilot şi se poate folosi pentru deplasare?

- Avion!

- Nu e rău! – dar ne pare rău, în lipsa răspunsului corect aţi pierdut! Noi în mod concret ne-am gândit la Concorde. Vă mulţumim pentru joc, vă aşteptăm şi în viitor, la revedere!

La care bătrânul: Îmi cer scuze, dar vă rog permiteţi-mi să pun şi eu o întrebare.

- Poftiţi.

- CE ESTE: stă pe trotuar şi-şi vinde corpul pentru plăceri sexuale?

- Curvă!

- Nu-i rău, dar eu în mod concret m-am gândit la mă-ta!