Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

29 mai 2010

Banc cu calul

Un italian angajeaza sa-i vopseasca gardul care imprejmuia casa, 3
romani. Dis-de-dimineata, inainte de a pleca la serviciu, italianul le
da celor 3 instructiunile:
-Aveti aici 3 galeti de vopsea care va vor ajunde sa vopsiti tot
gardul. In bucatarie e mancare, cand o sa va vina foame, va puteti
servi. Aaa, era sa uit. Ati vazut calul pe care il tin inchis in
spatele curtii? Sa nu cumva sa lasati poarta dechisa sa scape de acolo
ca nu stiu ce fac cu voi. S-a inteles?
-Am inteles sefu,raspund romanii intr-un glas.
Pleaca italianul, iar romanii se apuca de treaba. Nu dupa mult timp,
unul din ei zice:
-Ma, mie mi-a venit foame, hai sa vedem ce are asta de mancare!
Bucataria italianului, plina de bunatati. Dupa un ospat pe cinste,
romanii cauta si ceva de baut, dar nu gasesc decat apa si suc. Atunci,
unul dintre ei zice:
-Ma, stiu eu cum sa facem rost de bautura. Mergem si vindem o galeata
de vopsea, cumparam bautura, iar vopseaua de ramane o mai diluam, o
mai "lungim" si terminam noi gardul. Dupa ce au baut s-au apucat de
vopsit, dar cand mai aveau vreo 3 m din gard se termina vopseaua.
-Acum ce dracu facem? De unde luam vopsea? Italianul o sa-si dea seama
ca noi am luat-o…
-Ma fratilor, las' pe mine,zice unul mai istet, ca stiu eu cum facem.
Mai strangem putina vopsea pe pensula si dam pe botul la cal, iar cand
va veni italianul ii vom spune ca acesta a scapat si a mancat-o.
Zis si facut. Pe seara, ajunge si italianul acasa.
-Ma, ce-ati facut cu vopseaua? Eu am calculat la fix si trebuia sa va ajunga.
-Sefu', ne pare tare rau, dar a scapat calul si a mancat-o.
La auzul acestor vorbe, italianul intra in casa, ia pusca si nici una
nici doua, impsca calul.
-Ce naiba dom'le, pt o galeata de vopsea ai omorat saracul animal? Iti
cumparam noi alta…
-Ba fratilor, vedeti voi casa asta? Tot cu romani am facut-o. Da-l
incolo de cal, ca mi-a mai mancat 30 de saci de ciment, 800 de
caramizi, 4 grinzi…