Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

30 aprilie 2010

De ce în tot mai multe WC-uri publice îşi face apariţia inscripţia
"Atenţie, urşi"? Deoarece s-au găsit urme de labă...


 Într-un hotel pentru tinerii căsătoriţi, în prima noapte, soţul
încearcă să o mîngîie pe proaspăta mireasă pe un sîn, dar aceasta îl
respinge indignată. Încearcă omul o mîngîiere pe o fesă, acelaşi
rezultat. Mai încearcã să-i pună mîna între picioare, efectul e
acelaşi. Enervat, tipul iese pe holul hotelului să se răcorească.
Nu trece mult timp şi apare pe hol alt proaspăt căsătorit.
- Care-i problema?
- Păi, nu pot să pun mîna pe ea de nici o culoare, aşa că mi-am băgat
picioarele şi am venit să mă liniştesc.
După puţin timp, mai apare încă un tip, amărît rău.
- Ei, tipule, şi tu ţi-ai băgat picioarele?
- Nu, oftează tipul, dar aş fi putut...

Un orb vine la plajă şi începe să umfle un obiect. După cîteva minute,
oamenii din jurul lui încep să se agite. În cele din urmă, cineva îşi
ia inima în dinţi şi se duce la el:
- Domnule, nu vă supăraţi! Dv. ştiti că aceasta este o femeie gonflabilă?
- Vai de mine! Înseamnă că toată iarna am f***t la salteaua pneumatică...


Intră unul în bar cu o mitralieră, îi ciuruieşte pe toţi, se uită
peste cadavre şi zice:
- Păi ce pwla mea?!

Două capete de balaur vorbesc despre al treilea:
- Tu ştii că ăla ia muie?
- Bine că nu se fwte în cur…

Un tip către o tipă:
- Auzi, vrei să facem un 68?
- Ce-i aia?
- Tu-mi sugi pwla şi eu rămîn dator...


Ce reprezintă codurile de bare de pe produsele din Somalia? Pozele
lucrătorilor din fabrică!

Cum se salută somalezii?
- Ce vînt te aduce?


La un sanatoriu în Somalia, se aude o voce:
- Sooorrrăăăă, un păianjen!
- Vin imediat! zice sora, care era ocupată...
Mai trece puţin timp.
- Sooorrrăăăă, un păianjen!
- Vin imediat! zice sora, care era încă ocupată.
Mai trece puţin timp.
- Unde mă tîrăşti, monstrule?!


Americanii îi cîntăresc pe somalezi:
- 80 kg! Foarte bine, v-aţi îngrăşat! Următorii 100.

Cum bagi 30 de somalezi într-o cabina telefonică? Arunci o bucată de
pîine. Dar cum îi scoţi de acolo? Nu mai poţi, s-au îngrăşat.