Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

24 ianuarie 2010

viata de zi cu zi a lui Boc

Ora 7:00 -Suna ceasul...Cobor pe scaunelul de langa pat , apoi de pe
scaunel sar jos. Am uitat sa opresc alarma.Ma urc pe scaunel, de pe
scaunel in pat, de pe pat pe noptiera si opresc ceasul. Vreau sa sar
de pe noptiera, dar cand ma uit in jos ametesc.. Cobor exact cum am
urcat.

Ora 7:15 -Ma duc la baie. Nu ma barbieresc nici azi ca nu ajung la oglinda.

Ora 7:30 -Ma urc pe calorifer si ma uit pe geam.Astazi nu ploua. Ma
bucur enorm.Si asa nu ajungeam sa iau umbrela de pe cuier.

Incep sa ma imbrac....Imi pun bretele la pantalonii de costum fiindca
iar nu imi gasesc cureaua de la ceas.Imi pun papionul. Nu mai port
cravata fiindca ieri era sa cad pentru ca am calcat pe ea.


Ora 7:45 -Suna cineva la usa . E SPP -istul. Nu i-am vazut fata pentru
ca nu ma pot uita pe vizor. Ma uit pe gaura cheii si il recunosc dupa
ceas.

Ora 8:00 -Plec de acasa. Ajung din bratele SPP-istului direct in
masina. Astazi stau in spate. Ieri am stat in fata si mi-au ramas urme
pe obraz de la centura.

SPP-istul conduce. Eu nu conduc pentru ca nu pot sa apas pe pedale si
sa ma uit peste volan in acelasi timp.


Ora 8:30 -Ajung in fata guvernului.Sar din masina si trec strada.Cad
intr-o groapa de pe sosea.Il sun pe Berceanu sa vina sa ma scoata.
Daca nu era el, nu era nici groapa asta.Daca ma mai enerveaza odata il
demit. Inca nu am uitat ca la inaugurarea autostrazii Turda-Gilau,
cand a vrut sa taie panglica mi-a taiat motzul.

Ora 8:45 -Intru in sediul guvernului. Astazi avem petrecerea de
sfarsit de an. Canta Cleopatra Stratan. Vreau sa danzez. Udrea nu mai
danseaza cu mine fiindca e suparata ca la bluesuri, cand stau aproape
de ea, ii pot vedea pe sub fusta. Dansez cu Cleopatra.

-Apoi canta Adrian Minune. Deja ma simt mai bine pentru ca pot privi
si eu pe cineva "de sus".


Ora 13:00 -Mi se face sete. Ma duc la bar si vreau sa comand. Il sun
pe barman pentru ca nu pot sa il vad fiind de cealalta parte a
tejghelei.


Beau cateva pahare si ma ametesc.


Ora 18:00 -Plec de la petrecere cu Basescu cu Loganul. Sunt deja cinci
pasageri asa ca ma baga in portbagaj.


Ora 19:00 -Ajung in fata blocului. Urc in lift, apas butonul etajului
3. Apoi mai urc pe scari inca trei etaje. Eu stau la 6, dar in lift nu
ajung sa apas decat pana la butonul pentru etajul 3. E intuneric pe
scara blocului si iar ma lovesc cu capul de clantza. Desi avem lumina
cu senzori, nu inteleg de ce la mine nu se aprinde niciodata.

Ora 20:00 -Termin cina si ies putin sa plimb cainele. Am un bichon pe
care l-am luat de curand. Ciobanescul l-am vandut dupa ce m-a inhatat
cu coltii si a incercat sa ma ingroape in gradina blocului.

Ora 21:30 -Ma pregatesc de culcare. Nepotelul se razbuna pentru ca iar
i-am purtat pantofii si imi piteste scaunelul de langa pat. Adorm pe
covor.

_______________
N.R. Cine ar fi crezut ca noi romanii puteam genera asa umor si
dupa impushcatul?!