Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

18 septembrie 2009

Trei rechini stateau de vorba pe fundul oceanului. Zice primul:
- Ma fratilor, eu nu stiu ce sa ma mai fac, mi-e o greata de-mi vine
sa-mi vomit si matele. In urma cu 2 saptamani s-a scufundat un vapor
frantuzesc plin de frantuzoaice. Le-am halit fratilor si de-atunci
ragai numai Channel 5.
- Ooo asta nu-i nimic, zice al doilea, eu de cateva zile-s tot beat.
In urma cu o saptamana s-a scufundat un vapor cu scotieni. Au fost
deliciosi dar de-atunci nu mai m-am trezit din betie.
- Asta nu-i nimic, zice al treilea, eu de ceva timp incoace am fundul
franjuri. In urma cu o luna s-a scufundat un vapor cu generali rusi si
de-atunci scot numai stele-n cinci colturi!

Presedintele cu sotia se plimba la pas prin Bucuresti. La un moment
dat, Traian Basescu se opreste brusc in fatza unei vitrine si exclama:
-Ia uite, Marie, ce preturi: sacou-15 Roni, pantaloni-10 Roni,
camasa-5 Roni. Si se mai plang toti de criza in loc sa-mi fie
recunoscatori ca traiesc atat de bine !
La care consoarta, intrucatva jenata, ii spune:
-Pai, Traiane,a sta-i o spalatorie!

El: Draga mea, daca tu, pe criza asta, ai invata sa gatesti, am putea
concedia bucatareasa.
Ea: Ai dreptate, dragul meu. Dar daca tu ai invata sa faci sex, am
putea concedia si soferul.

Cativa politicieni, cam cu chef, fac un turneu electoral prin sate. Pe
un drum de tara, masina se izbeste de un copac si accidentu-i gata.
Aflat in trecere, un taran cu frica lui Dumnezeu ii aduna, ii ingroapa
pe loc si isi vede mai departe de treaba.
Dupa un timp, se observa lipsa politicienilor. Ancheta, reconstituire,
interogatorii etc.
Anchetatorul il intreaba pe taran:
-Cand ai sosit la locul accidentului mai era vreunul in viata?
-Unii dintre ei ziceau ca sunt, dar poti sa-i crezi pe astia?!
Dumnezeu si Sf. Petru imparteau mintea. Venea omul, capata portia
si-si vedea de viata. La un moment dat Sf. Petru zice:
- Doamne, nu mai e minte!
La care, Dumnezeu ii spune:
- Nu-i nimic, la ailalti da-le diplome!