Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

25 septembrie 2009

 Pe o sosea din USA , in mijlocul desertului, trece un motociclist cu
un motor super-dooper, 300 km/h ...
Cand ajunge in dreptul unui bar,dintr-un orasel mic, striga:
"Cine mai are motocicleta ca a meaaaaaaaaaaaaaaaa?"
Peste 1 ora, iar trece si striga:
"Cine mai are motocicleta ca a meaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?"
Dupa alta ora ... :
"Cine mai are motocicleta ca a meaaaaaaaaaaaaaaa?".
Un tip din bar, enervat, iese  afara si striga:
"Eu!".
Ora urmatoare, iar trece tipul si striga:
"Si cum se opresteeeeeeeeeeeeeeeee ???!!!"


"Viitorul tau depinde de visele tale ...In consecinta nu  pierde
timpul, du-te si te culca!"


Intra o tipa goala intr-un bar si comanda un whisky.
Vine barmanul, si o priveste de  sus pana jos.
Tipa il vede si il intreaba:
- Nu ai mai vazut o  femeie goala pana acum?!
La care barmanul raspunde:
- Nu e asta  problema ... Ma intreb de unde o sa scoti bani pentru  bautura

Un tip era  exasperat ca avea casa napadita de gandaci. Nu mai stia ce
sa mai faca.
Afland de necazul omului un amic il invata:
- Ia o trompeta si suna   "adunarea". Cheama-l la tine pe Capitanul
Gandacilor si ordona-i: LA  BUCATARIA VECINULUI, LA ATAC!!! Si
gandacii se vor duce cu totii la vecin  si scapi de ei.
Zis si facut. Omul executa lucrarea: da adunarea.  Capitanul
Gandacilor vine. Asta ii da ordinul.
- Am inteles sa  traiti!
Si toti gandacii pleacara la vecin. Omul rasufla usurat si  mai-mai sa
se imbete de bucurie.
Dupa doua zile se trezeste la el cu  Capitanul Gandacilor:
- Sa traiti, raportez. Am atacat, am cucerit si  ne-am intors cu ...
20.000 de prizonieri!!!


De 8 martie vine un inginer cu un buchet imens de  trandafiri la director:
- Dom' director, sa traiti, la multi ani, pentru dv. cel mai mare
buchet de 8 martie!!!
- Baa, tampitule! Ai  innebunit? Pai de 8 martie se dau flori la femei
si... ce, am fata de  femeie?
- Nu, dom' director, ...da'sunteti totusi cea mai mare curva din institutie!


- Parinte, ieri noapte am facut sex cu 7 femei.
- Si nu regreti ca ai pacatuit?
- Nici vorba, eu nu sunt  credincios.
- Si atunci de ce ai venit la mine?
- Pai, trebuia sa ma  laud si eu cuiva, nu?

Intr-un oras din Transilvania, pe o straduta  dosnica, un ungur zace
intr-o balta de sange, ciuruit de 40 de gloant,  plus doua
cutzite'nfipte'n spate si un tarnacop in gat. Dupa identificarea
actelor defunctului si dupa ce studiaza atent si indelung cadavrul,
criminalistul [roman] trage concluzia:
- O asemenea sinucidere cumplita nu mi-a mai fost dat sa vad pana acuma!

Blonda, catre instructorul de inot:
- Chiar e adevarat ca, daca-mi scoateti degetul  dintre picioare, ma scufund?


Doua blonde mergeau pe strada. La un moment dat una dintre  ele ii
zice celeilalte:
- Ala nu e fostul tau prieten?
- Ba da.
- Fa-i cu mana.
- Nu, las sa-si faca singur.


Doi contabili  mergand spre casa vad un rahat pe trotuar.
- Daca il mananci iti dau un  milion, zice primul.
Acesta il mananca, dar mergand mai vede unul si zice:
- Daca il mananci si tu iti dau un milion.
Primul contabil  mananca si el.
Pe drum au mancat fiecare cate zece rahati si la  despartire unul zice:
- Am mancat atata rahat si suntem fiecare la  banii lui. Ce folos?
Celalalt raspunde:
- Da, dar am avut rulaj de  douazeci de milioane!

Dl. Itzic o suna  pe dna Goldstein:
- Alo, sarut-mana, ce mai faceti?
- Ce sa fac,  sunt singura, sotul e pe teren de-o luna ...
- Atunci poate imi  permiteti sa trec pe la dvs., bem o cafeluta, facem amor ...
- Vai, domnule Itzic, credeti ca sunt curva?
- Da' cine a pomenit de  bani?

--