Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

22 august 2009

D'ale armatei !

* Sergentul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv ca
imitând vocea locotenentului Ionescu a urlat ca un bou...
*Instructia domnului medic militar Ionescu, cu tema "Cum ramân
sanatos" se amâna pe motiv de boala...
*Mai rahat, nu mai misca în formatie ca te manânc!
*O mâna criminala a dat cu piciorul si a spart chiuveta!
*Am auzit un zâmbet în formatie!
*Bateti trei pasi si începeti sa cântati cu stângul!
*Daca sunteti prosti si nu tineti minte cumparati-va un carnetel si un
pix si  tineti-le la buzunarul de la piept, si va puteti nota. Uite
asa ca mine...
*Aveti grija la pragul ala de sus. Daca va dati cu capul de el
ramâneti prosti pe toata viata. Si eu m-am dat de trei ori, de aia
stiu...
*Unuia i se face morala în fata plutonului:Aveti în fata un magar si
un porc....(urmeaza mustruluiala)si la sfarsit ... treci in formatie
magarule!....
*La instructia de front, dom' plutonier ordona:"Pluton, alinierea în
front câte unul! Pentru verificarea bocancilor,ridicati piciorul
drept!" Unul dintre soldati ridica, din greseala, piciorul stîng, la
care dom' plutonier,vazând si un bocanc stâng ridicat, striga imediat:
"Ba, care ai ridicat  amândoua picioarele?"
*Dupa dus: V-ati parfumat ca niste curve! Numai nevasta-mea si
fiica-mea se mai parfumeaza asa.