Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

01 iulie 2009

Emanciparea femeii in lume

________________________________

La o reuniune de femei din toata lumea, se ridica nemtoaica si spune:
" Eu i-am spus barbatului meu...Hans, de maine tu gatesti. Prima zi nu
am vazut nimic, a doua la fel, a treia l-am vazut pe Hans ca se duce
in bucatarie si pregateste mancarea, pune masa, eu m-am pus numai la
masa si am mancat".
Celelalte femei: "BRAVO, BRAVO!".
Se ridica frantuzoaica si zice: "eu i-am spus barbatului meu... Jean,
de maine tu speli hainele. Prima zi nu am vazut nimic, a doua zi
nimic, a treia zi l-am vazut pe Jean cum scotea hainele din masina de
spalat si le intindea la uscat".
Celelalte femei: "BRAVO, BRAVO".
Se ridica romanca: " Eu i-am zis barbatului meu...Ioane, de maine tu
iti calci camasile. Prima zi nu am vazut nimic, a doua zi nu am vazut
nimic, a treia zi am inceput sa vad putin cu ochiul stang…