Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

17 aprilie 2009

 Maritza - servitoarea - i-a cerut doamnei , o marire de salariu.
 Doamna noastra, cam suparata pe chestia asta, a-ntrebat-o:
 - Bine Maritza, ia spune-mi mie, de ce vrei sa-ti maresc
 salariul?
 - Sunt 3 motive pentru care vreau un salariu mai mare.
 Primul, este ca eu calc camasile mai bine decat
 dumneavoastra.
- Cine ti-a spus chestia asta?
 - Pai, domnu'!
 Si Maritza continua:
- Al doilea motiv este ca eu gatesc cu mult mai bine decat
 duneavoastra!...
- Asta nu-i adevarat! Cine ti-a spus prostia asta?
- Pai tot domnu'...
 - Aaahaaa!
 - ... Si al 3-lea motiv este ca eu fac dragoste si mai bine decat
dumneavoastra!

 Doamna, surprinsa si foarte suparata, pe un ton insinuant:
- Si asta, tooot domnul ti-a spus-o! Nu-i asaaa?
 - Nu doamna! Asta mi-a spus-o gradinarul!...

Si uite asa, Maritzei i s-a marit salariul...