Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

06 aprilie 2009

programul rabla reloaded

A inceput programul "Rabla" pentru neveste
\

O firma siriana din Bucuresti, specializata in resurse umane si trafic
de persoane, isi propune sa rupa piata matrimoniala din Romania cu o
noua campanie promotionala asemanatoare Programului REMAT.

Astfel, pentru un pret modic, orice persoana majora care detine o
sotie uzata, aflata inca in stare decenta de functionare, poate obtine
o nevasta nou nouta din Rusia sau Republica Moldova, fara obligatii
sau garantii.

Fetele sunt tinere, vaccinate, fara inhibitii si proaspat iesite de pe
banda de productie, putand constitui o solutie excelenta pentru cel
putin 10 ani de-acum inainte.

"Am observat ca piata din Romania este sufocata de sotii batrane,
ursuze care ii deprima pe sotii lor," declara Raed Mustafa Habibi,
patron de matrimoniale si posesor al unei colectii impresionante de
sotii clasice. "De aceea ne-am gandit la acest program asemanator
programului "Rabla". Clientii sunt multumiti de noua achizitie si
totodata ajuta la intinerirea sporului national. Si sotiile vechi sunt
fericite, pentru ca nu sunt casate ci sunt duse la centre specializate
de colectare unde urmaresc telenovele, se vaicaresc si isi fac
ungiile.

Asa cum declara si Habibi, barbatii care au ales sa-si schimbe nevasta
cu un model mai nou sunt in general foarte multumiti. "Viata mi s-a
schimbat dramatic," spune Vasile din Tulcea, "noua mea sotie, Olga,
calca, gateste si imi satisface in general toate nevoile pe care
vechea mea sotie... aaa... Maricica le ignora. Asta da progres
tehnologic!"

Pana in prezent s-au inregistrat peste 30.000 de cereri de inscriere
la promotie.