Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

20 martie 2009

 Intr-un compartiment de tren,
un oltean si un ardelean. La > un moment dat, ardeleanul scoate o
litra de palinca, slanina, pita, sfarma o > ceapa si incepe sa manance, tragand
din cand in cand si din palinca... > Olteanului i se face de o dusca, dar
cum sa intre in vorba? La un moment > dat, vazand ca tuica e pe terminate,
isi ia inima in dinti si se apropie de > ardelean: -Ma cheama Radu! -Apai,
no, daca te cheama, du-te...

> ------
> Un taran, mergand pe ogor, vede pe
jos un pestisor de aur.
> Cum se zbatea pestisorul pe uscat, minune mare, incepe sa
vorbeasca:
>
-Tarane, fie-ti mila de mine, arunca-ma te rog in balta aia, ca eu
sunt
> regele
pestisorilor si ti-oi da tot ce vrei. -... -Te rog frumos,
tarane,
>
arunca-ma in apa ca ti-oi da toate bogatiile pamantului! -...
-Indura-te
>
tarane, o sa-ti dau cel mai frumos palat din lume sa stai in el! Cu
naduf
si
>
indesat, taranul nostru puse calcaiul pe pestisor si il strivi
in
tarana.
-
> Ma, pe
cine faci tu taran?!
> ------
> Gheorghe merge cu gloaba la targ. -Cum trage calul asta
la
> caruta,
bade? -D apoi, nu prea trage. -Da la plug, trage? -Nu prea. -O
fi
> bun de
calareala. -N-as crede. -Pai, atunci de ce l-ai adus sa-l

vinzi? -Nu

> l-am adus sa-l vand. -Da
ce pacatele mele vrei sa faci cu el?  -Vreau sa-l
> fac de rusine...

> -----

> Intr-un tren doi ardeleni
si un negru: -Bre da tu nu esti de
> aici. -Da tatal meu este din Africa,
dar mama mea este de aici. -Pai cum?
> -Pai tata a fost odata pe aici si a
vazut-o pe mama si a inceput sa alerge
> dupa ea si a alergat si a alergat si
a alergat...si asa m-am nascut eu!
Dupa
> vreo 5 minute ardelenii aveau o
nelamurire: -Mai dar stii ce ne intrebam
> noi: O fi prins-o pe
maica-ta?
>
Badea Ion vrea sa isi vanda calul la targ. -Cu cat dai calul

> bade ? -Cu 5 milioane -Ii
cam scump. -Ii scump, da ii un cal fain.  -Ii
> fain, da sa stii ca mie mi se pare
ca-i orb.  -Nu crez.  -Hai sa-l probam.
> Dau ei drumul calului, care o ia la
fuga si nimereste, din goana, cu capul
> drept intr-un copac.  -No,
zisu-ti-am ca-i orb?  -Dirept ii, da ai vazut
ce
> curajos ii?
>
> Bancuri cu Bula

>
>
> regimentul in razboi. Cade o bomba.
Ramane numai el cu
> capitanul. Capitanul o ia inainte ca e mai destept! Cade intr-o
capcana
si-i
>
zice: - Arunca franghia! Bula ii arunca franghia. - Nu asa boule, mie
un
> capat si
tie un capat! Bula ia franghia taie doua capete arunca unul

> capitanului si unul il
pastreaza. - Vita, tine franghia de un capat si
> arunca restul in groapa! In final
Bula se prinde si ii arunca franghia
> capitanului. - Acuma trage! Scoate
Bula pistolul, il indreapta spre groapa
> si buuuuum!
> ------
> Bula la cabinetul medical al
regimentului: - Dom doctor, ma
> simt foarte rau! - Unde va simtiti
rau? - Sa traiti, aici in armata!
> -----
> La un concurs de parasutisti intr-o
unitate militara, Bula
> trebuia sa faca saltul cu parasuta, la aterizare sa ia bicicleta
25 km,
dupa
>
care cros de 15 km,... etc. Se urca Bula in avion, ajunge in zona
de
>
parasutare, sare si trage de comanda...nu se deschide? mai trage
o
>
data...nimic (fu*ui)...trage comanda de la parasuta de
siguranta...tot
nimic
> (baga-mi-as)...mai trage o data...nimic...dupa care zice: -Parca
vad ca
nici
>
bicicleta nu o sa fie acolo...
> -----
> La recrutare Bula zice medicului
militar: -Sunt miop deci
> neincorporabil! -Cum vrei sa demonstrezi asta? -Vedeti cuiul
acela in zid?
> -Da... -Ei bine eu nu-l vad!
> -----
> La recrutare Bula e intrebat: -Ce-i
tac-tu? -Bolnav de
> plamani. -N-am intrebat asta. Ce face? -Tuseste. -Tampitule! Din
asta nu
se
>
poate trai! -Pai de aia a si murit...
> -----
> Un general inspecteaza plutonul lui
Bula. Ajunge la acesta,
> il bate prietenos pe umar si zice: - Cum iti merge, fiul meu? La
care Bula
>
radios: - Ce bine ca am dat de tine, tata, mama te cauta de ani si
ani...
>
-----
>
>
La raport plutonierul: -Soldat Bula! De ce sa nu umble
> soldatul cu tigara in gura pe
platoul unitatii...? -Aveti dreptate, domn
> plutonier, de ce sa
nu?...