Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

20 februarie 2009

> Tatal intra in camera fiicei sale
> si gaseste o scrisoare pe
> pat. Avand deja ganduri
> negre, desface totusi
> scrisoare si citeste:
>
>
> Dragi parinti,
>
> Cu
> parere de rau va anunt ca
> eu am fugit cu noul meu
> prieten. Am aflat ce
> inseamna adevarata dragoste
> si el este un dragut cand
> gonim goi
>
> cu motorul cu
> toate
> piercing-urile,
> cicatricele, tatuajele care ii acopera
> tot corpul! Dar nu e numai
> asta. Sunt
> insarcinata si Ahmed zice ca
> vom trai fericiti in rulota
> lui din padure. Vrea
> sa avem multi copii,
> ceea ce stiti ca imi
> doresc si eu.
>
> Am
> invatat ca marijuana nu face rau nimanui
> asa ca o crestem pe langa
> casa pentru el si prietenii
> lui care ne aduc toata
> cocaina pe care
> ne-o
> dorim. Intre timp ne
> rugam sa se gaseasca
> leacul pentru SIDA, in asa
> fel incat sa se faca
> si Ahmed bine. Sa stiti ca
> merita!
>
>
>
> Nu va faceti
> griji in ceea ce priveste
> banii. Ahmed a aranjat ca eu
> sa joc intr-un film
> pe care il fac prietenii
> lui Leroy si Jamal in pivnita.
> Deocamdata castig 50 $ pe
> scena, dar pot sa
> iau
> inca 50$ bonus daca sunt cu 3
> barbati si un bonus de 100 $ daca se
> foloseste un cal. Ahmed a zis ceva
> si despre niste caini,
> asa ca am mai multe
> posibilitati.
>
>
>
> Mama, sa
> nu-ti faci griji pentru
> mine, de acum am 15 ani si
> stiu sa am grija de mine.
> Dupa cum vezi
> eu si Ahmed ne-am gandit la
> toate! Intr-o zi o
> sa trecem in vizita
> pe la voi
> sa
> va
> cunoasteti nepoteii. Ahmed chiar se
> gandea sa-si puna un
> atas la motor ca sa putem
> veni cu toti o data!
>
>
>
> Va pup
> pe amandoi
>
> Fiica voastra,
> Maria
>
>
>
> PS
>
> Tata, am glumit......... sunt la
> vecini, privesc la TV
>
> Voiam
> doar sa iti arat ca
> sunt si lucruri mai
> rele in viata decat sa
> iei 4 la
> matematica.