Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

20 februarie 2009

Sotzul vine acasa si-i zice sotziei:Am o veste buna shi una rea ,pe
care so zic?
-zi-o pe`aia buna,zice sotzia.
-merg airbagurile!!

Intr-o intersectie un BMW ii taie calea unui TRABANT, care avea
prioritate. Soferul trabantului se ia dupa BMW si la urmatorul semafor
il ajunge din urma, se repede la sofer si dezamagit ii zice...
- Daca noi astia cu masinile nemtesti nu ne putem intelege...

Porcusorul agresiv sta asezat in autobuz.
Intra o batranica.
Tremura si era in mari dureri stand in picioare.
Porcusorul agresiv o intreaba:
- Batranico, ai vrea sa te asezi?
- DA, ar fi foarte dragut.
- Si totusi ma intreb unde...


Un cioban pastea cele 100 de oi intre doua parcele de porumb si cum
statea el sprijinit in toiag si medita vine proprietarul si il
intreaba:
-Ce faci mai ciobane aici?
-Nu vezi? Pasc oile...
-Vezi ca esti necioplit, poate iti fut una!
La care ciobanul ii raspunde:
-Poti sa le futi pe toate, eu doar le pazesc...


Ce s-a întîmplat,de ce ai lipsit ieri? - Păi stiti..a murit
bunicul..-Aoleu! Cum asa? - Păi a iesit pe balcon si a căzut balconul
cu el.-Vai, săracul! Si asa a murit?-Nu, că a reusit să se prindă de
tocul de la geam, dar apoi a alunecat si a căzut iar.-A, si a
murit?-Nu, a căzut în copacul din curte si de acolo a fost catapultat
pe casă, apoi a alunecat si a tras toată tigla după el.-Si asa a
murit? -Nu, că s-a prins de burlan.Dar burlanul s-a desprins.-Si asa a
murit?-Nu, a reusit să se balanseze si a intrat în casă prin geamul de
la etaj, s-a rostogolit pe scari.-Si asa a murit?-Nu, în cădere a
încercat să se prindă de balustradă, dar balustrada s-a rupt si el a
căzut în gol pînă la parter.-Si asa a murit?-Nu, dar l-am împuscat
noi,că ne dărîma toată casa


Canibalul catre copiii sai:
- Copii, sa fiti cuminti anul asta, ca, daca nu vine Mos Craciun,
n-avem din ce face friptura.

La un bal, se duce unu la o tipa:
- Papusa, dansezi?
- Da, sigur.
- Pai, atunci lasa-ma pe mine sa stau pe scaun.


Doi prieteni mor intr-un accident de masina. Unul merge in rai, iar
celalalt in iad. Intr-o zi, cel din rai se uita In jos si-l vede pe
cel din iad stind cu o cutie de bere In mana si cu o blonda pe
genunchi.
Suparat, se duce la Dumnezeu : "Ce-i asta?! Cred ca vreau sa merg in
iad; uite-te la prietenul meu de acolo!"
Dumnezeu ii raspunde: "Uite-te mai bine: Cutia are o gaura in fund si
blonda, nu!"

Un caine de paza isi intreaba colegul:
-Tu nu auzi ceva?...
-Ba da!...
-Si atunci de ce nu latri?
-Pai atunci nu mai aud nimica...


Horea se afla in fata motilor infuriati, inarmati cu furci si coase.
Horea: Apai mai rabdam, motii mei, sa murim noi de foame si grofii sa
huzureasca pe spinarea noastra?
Motii : Nuu, Horea, pe ei!
Horea: Apai mai rabdam, motii mei, ca noi sa traim in frig, in
cocioabe,in timp ce grofii au palate?
Motii : Nuu, Horea, pe ei!
Horea: Apai mai rabdam, motii mei, ca noi sa n-avem nimica, iar grofu
sa piarda banii nostri pe la jocuri de carti prin cazinourile din
Europa?
Motii nimic, liniste mormantala! Horea e descumpanit si se uita la un
mot mai batrin care intr-un tarziu ii zice:
- Horea, dragul tatii, nu fi asa maniat, poate ca nu i-o intrat carte!

Un tanar intra intr-o farmacie si o intreaba pe farmacista, o fata
tanara, extrem de frumoasa:
-Nu va suparati, aveti prezervative cu arome?
Farmacista, extrem de doritoare sa-l ajute:
-Da, ce aroma sa fie?
-Ce aroma va place mai mult

In Satu Mare un tip intra intr-un bar cu un crocodil in lesa si
intreaba barmanul: - Nu va suparati, aici serviti unguri? - Da, cum sa
nu, luati loc! Ce va aduc? - Mie o bere si lui 2 unguri!

La Radio Erevan, un investitor bursier amarât din Romania întreaba:
- De ce trebuie sa strangem cureaua în perioada de tranzitie?
Radio Erevan raspunde:
- De gât.

Intra o blonda la doctor.
-Ei domnisoara,unde va inteapa?
-In masina,dar mi-a promis ca-si face rost de un apartament la bloc.

Un tip ajunge la portile Raiului, in fata lui Sf. Petru.Acesta il intreaba:
- Ai facut ceva deosebit in viata ta care sa merite sa intri in Rai ?
- Da, ma pot gandi la un singur lucru. Odata, cand faceam un drum in
Black Hill in Dakota, am dat peste un grup de motociclisti duri si
mari si rai care maltratau o tanara. M-am dus direct la ei si le-am
cerut sa o lase in pace dar ei nu m-au ascultat. Asa ca m-am dus la
cel mai mare, cel mai tatuat si i-am tras una in cap, i-am rasturnat
motocicleta, i-am smuls cercelul din nas si l-am aruncat la pamant.
Apoi am tipat :
- Acum, inapoi baieteilor sau veti avea de-a face cu mine !
Sf. Petru a fost impresionat.
- Cand s-a intamplat asta ?
- Acum cateva minute...

Un tip dupa ce i-o trage unei gagici, fuge repede la carnetelul lui si
începe sa noteze ceva. Tipa, suparata, îi spune: "Ce nesimtit esti, ce, eu
sunt din alea sa ma treci în carnet?" ... "Nu te trec, îi raspunde
tipul, te sterg!"