Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

25 februarie 2009

Sotia ideala

ORICE ASEMANARE CU REALITATEA E PUR INTAMPLATOARE

El: Eu comand o pizza. Vrei si tu ceva?
> > Ea: Nu.
> > El: Ok.
> > Ea: ... sau poate...
> > El: Ei, ce anume?
> > Ea: Nu stiu.
> > El: Nu stii daca vrei ceva?
> > Ea: Nu.
> > El: Ti-e foame?
> > Ea: Nu stiu, poate putin.
> > El: Ce inseamna poate putin?
> > Ea: Inseamna ca nu sunt sigura.
> > El: Mie cand mi-e foame, eu stiu.
> > Ea: Poate o sa-mi fie foame mai incolo.
> > El: Deci iti comand si tie una.
> > Ea: Si daca totusi nici mai tarziu nu vreau...
> > El: Atunci n-o mananci.
> > Ea: Asta ar fi risipa...
> > El: Atunci o mananci maine .
> > Ea: Si daca mainenu am pofta de pizza?
> > El: Pizza poti sa mananci oricand.
> > Ea: Eu nu.
> > El: Atunci alege altceva.
> > Ea: Dar nu vreau nimic altceva.
> > El: Deci pizza.
> > Ea: Nu.
> > El: Deci nimic.
> > Ea: Ba da.
> > El: Cred ca innebunesc.
> > Ea: De ce nu-ti comanzi tu ceva...
> > El: Cum crezi.
> > Ea: Dar ia pizza cu sunca.
> > El: Dar nu-mi place sunca.
> > Ea: Mie da.
> > El: Credeam ca trebuie sa-mi comand MIE ceva...
> > Ea: Pai asa si faci.
> > El: Si atunci de ce cu sunca?
> > Ea: In cazul in care mi se face si mie pofta...
> > El: Si?
> > Ea: Crezi ca vreau sa mananc ceva ce nu-mi place?
> > El: Cum adica tu?
> > Ea: De ce nu?
> > El: Stai un pic: Eu sa-mi comand MIE ceva, ce TU o sa mananci, in
> > cazul in care eventual o sa ti se faca foame???
> > Ea: Exact.
> > El: Si eu ce-o sa mananc?
> > Ea: Pai poate nici n-o sa-mi fie foame...
> >
> > COMENTARIU:
> > Judecatorul l-a absolvit pe inculpat de acuzatia de omor in stare
> > emotionala, acceptand circumstanta de legitima aparare.