Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

20 februarie 2009

Frizerul il intreaba pe client :
- Cum sa va tund ca sa fiti multumit ?
- Gratis !

---------------------------------------

Medicul mi-a recomandat insistent sa incetez chefurile.
- Care medic ?
- Cel de deasupra noastra !

---------------------------------------

Directorul unui internat ii previne pe baieti :
- Daca da dracu' si-l prind pe unul din voi in dormitorul
fetelor, il amendez cu 10 Euro ; a doua oara il ard cu 20 de Euro si
a treia oara cu 40 Euro !
Din spate, o voce timida :
- Dom' director, da' un abonament cat costa ?

---------------------------------------

Doua vecine se cearta la gard :
- Nenorocito ce esti ! Barbatu-meu iar a dormit la tine in noaptea asta !
Cealalta ii raspunde :
- Poate la tine doarme ! La mine sta treaz !

---------------------------------------

- Aveti oua de casa ? intreaba un client vanzatoarea.
- Nu domnule, numai de gaina.

---------------------------------------

De la o vreme, sotul se intoarce tot mai tarziu acasa, uneori
lipsind chiar toata noaptea. Intr-o zi insa, sotia ii spune
furioasa :
- Esti atat de infidel incat ma indoiesc ca ai fi tatal
copiilor nostri !

---------------------------------------

Sotul ii spune sotiei :
- Draga mea, vino pana la baie sa vezi cum spal a treia camasa !
- Vai dragul meu, ce harnic esti ! Ai spalat deja celelalte doua?
- Nu, am inceput direct cu a treia..

---------------------------------------

- Ce mai este nou, Gigi ?
- Sunt suparat, Vasile. Am aflat ca nevasta-mea ma insala.
- Bine, dar eu te-am intrebat ce mai e nou .....

---------------------------------------

Un politist intra intr-un magazin de articole electronice.
- Aveti TV color ? intreaba el.
- Da, domnule.
- Atunci dati-mi unul verde !

---------------------------------------

La serviciul "Personal" se prezinta un barbat.
- Va rog sa ma angajati, zice el, am 9 copii !
- Bine, bine, i se raspunde, dar ce altceva mai stii sa faci ?

---------------------------------------

- Sa stii inculpat ca orice marturie mincinoasa se pedepseste
cu inchisoarea de pana la 6 luni !
- Da, dar daca spun adevarul, risc 6 ani !

---------------------------------------

Voi barbatii nici nu stiti ce complicata e viata femeilor !
Azi pot fi in bratele sotului, iar maine pot ajunge in bratele Domnului!
- Dar poimane sunteti libera ?

---------------------------------------

Maica stareta surprinde intr-o noapte un barbat care incerca
sa sara gardul manastirii inapoi in strada.
- Ce-ai cautat aici, nenorocitule ?
- Am vrut sa fur mancare, dar m-au prins maicutele.
- Cand? In seara asta ?
- Nu, acum patru saptamani !

--------------------------------------

O profesoara noua incearca sa predea lectii de psihologie unor copii:
-Cine crede ca e prost, sa se ridice in picioare!
Dupa citeva secunde, se ridica in picioare Bula.
-Poti sa ne spui de ce crezi ca esti prost?
-Nu sint prost, doamna, dar imi parea rau sa stati in picioare numai
dumneavoastra...

--------------------------------------------------------------------

Un ziarist se duce la un interviu la un spital de boli mentale.
Doctorul ii explica:
- Periodic, le dam pacientilor cate un test. Care reuseste sa il
treaca, ii dam drumul. De exemplu, acum am umplut o cada cu apa.
Langa cada avem o lingurita, un pahar si o galeata si le cerem
pacientilor sa goleasca apa din cada.
Ziaristul spuse:
- Foarte simplu, orice om sanatos ar folosi galeata.
La care doctorul:
- Gresit, un om sanatos ar scoate dopul de la cada. Ce pat
preferati, jos sau sus?