Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

13 ianuarie 2009

La tribunal:

- Sotul: "Intru in casa si-mi vad femeia in pielea goala pe pat,
geamul deschis, ma uit pe geam si vad pe unul in chiloti, alergand.
Iau noptiera si arunc dupa el".

- Sotia: "Era cald. M-am dezbracat, am deschis geamul, vad cum intra
dobitocul asta si fara sa zica ceva arunca cu noptiera prin geam".

- Victima: "Eu sunt sportiv. Alerg in fiecare zi pe acel traseu.
Intorc capul si vad cum zboara o noptiera spre mine...".

- Martorul: "Eu nici nu stiu ce caut aici !!! Stateam linistit in noptiera..."