Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

18 ianuarie 2009

Fwd: glume

Un om mai maruntel sta trist intr-o crasma, cu o bere in fata. Intra
un barbat zdravan. Il bate pe cel micut pe umar si-i bea berea.
Micutul incepe sa planga… Fericit, zdrahonul striga la el, privindu-l
cu mila:
- Hei, ce te smiorcai asa… pentru o bere?
- Ei, nu numai pentru asta. Uite… azi-dimineata m-a parasit nevasta,
mi-a golit contul la banca… mi-a lasat casa goala! Pe urma m-au si
concediat! Nu am mai vrut sa traiesc…m-am asezat pe sina de cale
ferata si trenul trece pe langa mine! Am vrut sa ma spanzur si s-a
rupt franghia! Am vrut sa ma impusc dar s-a blocat revolverul! Si
acum, imi cumpar o bere din ultimii bani, torn otrava in ea… si vii tu
si mi-o bei !…

Bula la scoala. Era ziua invatatoarei, asa ca fiecare dintre copii
vine pe rand si ii da cate un cadou.Vine Ionescu, fiul brutarului, si
ii intinde o cutie. Invatatoarea o ia, o agita putin si zice: -Sunt
franzele, nu? -Da. raspunde Ionescu.Vine Stanescu, fiul macelarului,
si ii intinde o cutie. invatatoarea o agita usor…miroase cutia si
zice: -Cotlete de porc…nu? –Da, raspunde Stanescu…Vine Bula, tatal lui
avea un magazin de bauturi alcoolice, si ii intinde o cutie.
Invatatoarea agita cutia de 2 ori si observa ca dintr-un colt incepe
sa picure. Pune degetul pe cutie, apoi il baga in gura si zice: -E vin
alb, nu?
-Nu.
Invatatoarea pune iar degetul si apoi il baga in gura si zice:
-Hmmmm? e sampanie, nu?
-Nu. Zice Bula.
-Ma dau batuta. Ce e?
-Un catelus.

Cele 10 porunci:
Iisus coboara pe pamant sa-si aleaga poporul. Se duce la tigani:
"Vreti sa fiti poporul ales?"
"Da Doamne"
"Dar trebuie sa va dau o porunca…"
"Da-ne-o Doamne"
"Sa nu mai furati."
"Multumim Doamne dar nu ne mai intereseaza"
Se duce la italieni:
"Vreti sa fiti poporul ales?"
"Vrem."
"Dar trebuie sa va dau o porunca…"
"Da-ne-o."
"Sa o lasati mai moale cu femeile."
"A, nu, multumim, nu ne mai intereseaza"
Se duce la evrei:
"Vreti sa fiti poporul ales?"
"Da."
"Dar trebuie sa va dau o porunca…"
"Cat costa?"
"?!?!. Pai nu costa nimic…."
"Da-ne 10."

Noaptea,inainte de examen. In apartamentul profesorului suna telefonul
pe la 3. Cu o voce iritata acesta raspunde:
-Da!
-Dormi?
-Bineinteles ca dorm!
-…si noi invatam tuz mortii ma-tii !…


Un ziarist face o vizită la o stână, unde ciobanul e tocmai cu oile la
păscut.- Ce faci, bace?
- Uite, aice cu turma…
- Pot sa vorbesc cu câinele tău?
- Câinele nu vorbeşte !Ziaristul se apleacă la câine:
- Ce mai faci, Azor?
- Multzam, fain. (ciobanul rămâne cu gura căscată)
- Ciobanul te îngrijeşte bine?
- Nu mă plâng….dă mâncare bună, nu mă bate şi din când în când ne mai
şi jucăm.Ciobanul stă stupefiat.
- Bace! Pot să vorbesc cu măgarul tău?
- Măgarul nu vorbeşte…
Ziaristul se apropie de măgar:
- Ce mai faci, măgare?
- Nu mă plâng. (ciobanul intră în stare de şoc)
- Ciobanul se comportă bine cu tine?
- Da…… dă fân bun, iar dacă plouă, mă bagă în şură…Ciobanul cade pe spate.
- Bace! Pot sa vorbesc cu oaia aia de lângă tine?
- NU!!! Bagaboanta aia minte de îngheaţă apele !!!