Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

18 ianuarie 2009

Doi batranei, dupa ce s-au imbatat, au decis sa mearga la o casa de
toleranta. Odata ajunsi acolo patroana ii priveste cu atentie, o
cheama pe servitoare si ii zice:
-Du-te in primele doua camere si pune cate o papusa gonflabila in
fiecare pat. Mosii astia sunt atat de beti incat nu-si vor da seama de
diferenta. N-am de gand sa-mi folosesc fetele pentru nenorocitii astia
de mosi. Servitoarea indeplineste ordinele si batraneii se duc in
respectivele camere
In drum spre casa, unul dintre batrani zice:


-Cred ca femeia care a fost cu mine era moarta!


-Moarta? Spune celalalt. De ce crezi asta?


-Pai un s-a miscat si nici n-a vorbit in timp ce faceam dragoste.


-Putea fi chiar mai rau, spuse celalalt. Eu cred ca a mea era vrajitoare!


-Vrajitoare!!! De ce?


-Pai…,sa vezi, cand eram la preliminarii am muscat-o un pic de
fund,atunci ea mi-a tras o basina in fata, a iesit zburand pe
fereastra si in plus mi-a mai luat cu ea si proteza!!!