Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

11 ianuarie 2009




Ce trebuie aratat unei femei care conduce 7 ani fara accident ?
- Viteza a doua.






Intrebare : Care e diferenta intre o tornada si o femeie?
Raspuns: Nu e nici o diferenta, amandoua vin furioase, si cand se duc iti iau si casa si masina







De la 1 iunie 2008 limita alcoolemiei pentru soferi este din nou in Elvetia de 0,8 la mie in loc de 0.5 la mie, cat a fost o perioada scurta. Un studiu al Universitatii Tehnice din Zurich arata ca de la introducerea limitei de 0,5 la mie rata accidentelor a crescut puternic. In special la ore tarzii si la sfarsit de saptamana, accidentele medii spre mari au ajuns la un nivel nemaiintalnit.


Explicatia politiei arata ca motivul pentru aceasta stare de fapt este ca de cand a fost introdusa limita de 0.5 la mie barbatii nu mai conduc alcoolizati, ci isi cheama sotiile sa ii ia cu masina.






Franta. Un magazin. O doamna timp de mai bine de o ora isi alege o palarie. Vanzatorul ii aduce palarii tot mai multe si mai multe. In sfarsit doamna se hotaraste si spune:
- Cred ca o iau pe aceasta.. Va rog sa o impachetati.
Vanzatorul, tacut, pune palaria intr-o cutie.
- Cat trebuie sa achit?
- Nimic, doamna. Ati venit cu ea.



La tribunal un El si o Ea se cearta pentru custodia fiicei lor.
-Eu am adus-o pe lume cu durere, mie mi se cuvine custodia.
Judecatorul catre sot:
-Argumentul dumneavoastra care este?
Omul reflecteaza un moment, apoi zice calm:
-Domnule judecator, daca dumneavoastra bagati o moneda intr-un automat de racoritoare si iese o sticla de Pepsi, a cui e sticla, a masinii sau a dumneavoastra?








O tipa vine la o vrajitoare:
- Doi barbati, Ion si Gheorghe, ma iubesc amândoi si vor sa ma ia în casatorie. Spune-mi, cine va fi norocosul?
Vrajitoarea se uita în globul ei de cristal, în carti, si spune:
- Norocosul va fi Gheorghe: te vei casatori cu Ion.






- Cum iti e insurat?
- N-am voie sa beau, n-am voie sa intarzii, n-am voie sa intorc capul pe strada..
- Cred ca regreti mult pasul facut.
- Nici asta n-am voie!