Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

14 ianuarie 2009

BALADA ANGAJATULUI MODEL

Imi place munca, bani de-ar fi


s-aduc in firma zi de zi.


Il plac pe sefu' cel mai tare!


Si sefii lui, pe fiecare.


Iubesc biroul, ce-i pe el,


Concediul nu-l iubesc de fel!


Mobila gri plina de praf,


Hartiile crescute vraf.


De munca mea sunt fericit,


Nimic atata n-am iubit


Iubesc computerul fereastra


Cu scafarlia lui albastra.


Iubesc sedintele mai lungi


Cand am in creier cifre, dungi,


Iubesc, va spun acu' din nou,


Sa stau o viata la birou!


Imi place munca, as munci


Mai mult in fiecare zi.


Nu vreau salariu, nu vreau stima,


Mi-ajunge critica drept prima.


Nu vreau nimic, decat un pat,


Fix in biroul meu bagat,


Langa pc-ul meu cel drag.


Sa pot munci aci non-stop


Pana se urca firma-n top!


Nu vreau nimic, dar am un dor,


Vreau la biroul meu sa mor.