Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

28 martie 2008

Nasterile sunt de trei tipuri:> 1) spontane - cand nevasta naste la o luna dupa> casatorie.> 2) tardive - cand naste nevasta la doi ani de la> moartea sotului.> 3) extrauterine - cand naste servitoarea

Cand era insarcinata nevasta-mea, i-am zis:> - Iubito, daca arata ca tine, o sa fie magnific.> La care ea mi-a raspuns:> - Daca arata ca tine, o sa fie miracol.


Ardea o casa de tigani. El catre ea:>
-Fah', parca miroase a zahar ars!> -Pai n-avea maica-ta diabet? ...

Alinuta la scoala:> -Unde se gaseste cel mai mult zahar din lume, Alinuta?> intreba invatatoarea> -Pai,in Zahara.> -Bine Alinuta, da acolo e praf.> -Da' ce, am zis ca-i cubic? ...

Culmea manelistilor :> Sa conduci o mashina fara numar...fara numar... fara> numar... ...

Un tip se trezeste in ambulanta:> - U... u... unde ma duceti!> - La morga!> - Pai nu am... murit!> - Pai... nu am ajuns!


Paradoxul existentei:> Pe zi ce trece apar tot mai multi homosexuali, cu> toate ca ei intre ei nu se inmultesc!

Intrebare:> - Ce credeti, cine sunt mai inteligenti: femeile sau> barbatii?> Raspuns:> - Desigur, femeile! Ati vazut vreodata o femeie
care> sa se casatoreasca cu un barbat numai pentru faptul ca> alesul sau are picioare lungi?

De ce atunci cand cineva vorbeste cu Dumnezeu, aceasta> se numeste "rugaciune", dar cand Dumnezeu vorbeste cu> cineva... se numeste "schizofrenie"?

Chelner, ce vin ne recomanzi astazi la aniversarea> casatoriei?> - Depinde D-le, vreti sa sarbatoriti sau vreti sa> uitati...

Chelnerul catre o doamna:> - Ati observat ca sotul d-stra a cazut sub masa?> - Te inseli draga, sotul meu tocmai acum a intrat pe> usa .

Tata, am doua vesti: una buna si una proasta.> - Zi-o pe aia proasta.> - Aseara am fost la un bal de homosexuali.> - Si aia buna?> - M-au ales regina balului!

Un betiv povesteste: ... si cum ziceam, am ajuns> aseara acasa, ma dezbrac, intru in baie si deodata aud> .. "Atentie, se inchid usile! Urmeaza statia Timpuri> Noi cu peronul pe partea dreapta."

Sotia, nervoasa, ii deschide usa sotului, care traznea> de la o posta a alcool:> - Presupun, urla ea, ca ai un motiv foarte serios sa> vii acasa la 6 dimineata!> - Da, am, raspunde sotul, micul dejun!

Un tip beat mort intra intr-un bar, si dupa ce se> izbeste de cativa clienti in drum spre tejghea, se> opreste in fata unei perechi si ragaie.> Sotul, indignat, zbiara la el:> - Cum indraznesti sa ragai inaintea sotiei mele?!> - Vai, imi cer scuze, raspunde betivul. N-am stiut ca> era randul dumneaei.