Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

23 ianuarie 2008



"Un barbat urat intra in barul local, cu un zambet-ranjet mare pe fata.

"De ce esti atat de fericit?" il intreaba barmanul.

" Ei bine, o sa-i povestesc, raspunde uratul. "Stii, eu locuiesc in
apropierea caii ferate. Cand m-am intors acasa, noaptea trecuta, am
observat ca o femeie tanara este legata de sine, ca in filme.
Desigur, am mers acolo si am eliberat-o din legaturi si am dus-o la
mine acasa. Si ca sa nu mai lungim vorba, am avut parte de ceva
deosebit- am facut dragoste toata noaptea, peste tot in casa, cand
eu deasupra, cand ea, in toate pozitiile imaginabile!"

"Fantastic!" exclama barmanul. Esti un norocos. Era frumoasa?

"Nu stiu… Nu i-am gasit capul."