Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

04 ianuarie 2008



Maria - servitoarea - i-a cerut doamnei , o marire
> de salariu.
> Doamna noastra, cam suparata pe chestia asta,
> a-ntrebat-o:
> - Bine Maria, ia spune-mi mie, de ce vrei sa-ti
> maresc salariul?
> - Sunt 3 motive pentru care vreau un salariu mai
> mare. Primul, este
> ca eu calc camasile mai bine decat dumneavoastra.
> - Cine ti-a spus chestia asta?
> - Pai, domnu'!
> - Aha!
> Si Maria continua:
> - Al doilea motiv este ca eu gatesc cu mult mai bine
> decat
> uneavoastra!...
> - Asta nu-i adevarat! Cine ti-a spus prostia asta?
> - Pai tot domnu'...
> - Aaahaaa!
> - ... Si al 3-lea motiv este ca eu fac dragoste si
> mai bine decat
> dumneavoastra!
> Doamna,surprinsa si foarte suparata, pe un ton
> insinuant:
> - Si asta, tooot domnul ti-a spus-o! Nu-i asaaa?
> - Nu doamna! Asta mi-a spus-o gradinarul!...
>
> Si uite asa, Mariei i s-a marit salariul...