Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

04 ianuarie 2008



Ion vine acasa tare necajit impreuna cu cainele de vanatoare pe care nu de mult l-a cumparat.
In drum se intalneste cu un tigan.
- De ce esti necajit, Ion?
- Am fost pt. prima data la vanatoare cu cainele asta al meu si am descoperit ca ii e frica de impuscaturi.
- Pai daca vrei eu te pot ajuta,dar pt. asta tre sa imi dai mie cainele sa il duc sambata la o numta cu mine si il bag inauntru in tobe. Iti garantez eu ca dupa o noapte ca asta nu o sa ii mai fie frica de impuscaturi.
Saptamana urmatoare Ion merge iar la vanatoare cu cainele.
Vede un porc mistret,ocheste si trage.
La faza asta cainele incepe sa topaie in doua labe:"Ia auzi una, Ia auzi doua!"