Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

07 decembrie 2007



-Vecine, sunt distrus. Nevasta ma insala! Mi-a zis aseara ca a dormit la

Nuti.

-Si?

-Pai la Nuti am dormit eu!



Patru barbati stau de vorba la o sticla de vin. Se ajunge inevitabil la

performantele sexuale.

Primul: Eu fac sex cu nevasta-mea o data pe luna.

Al doilea: Eu de doua ori pe luna.

Al treilea: Eu o data pe saptamana.

Al patrulea: Eu de doua-trei ori pe saptamana.

Primul catre al patrulea: Da' tu nici n-ai nevasta!

Al patrulea: Aah, pai nu despre a ta era vorba?



Sotia: Iubitule... Ce faci?

Sotul: Nimic.

Sotia: Nimic?.. Pai de-o ora tot studiezi certificatul nostru de casatorie.

Sotul: Cautam data expirarii!



Barbatul isi prinde sotia cu amantul:

- Ce face individul asta in patul nostru?

- Minuni...