Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

29 noiembrie 2007




Un politist vine-ntr-o zi acasa cu un televizor ultimul racnet.
- De unde ai televizoru'? intreaba sotia.
- L-am castigat la un concurs organizat de politie.
- Ce fel de concurs?
- De matematica.
- Si ce v-au dat de facut?
- "Cat fac 5x5?" Iar eu, cu 17, am iesit pe locul trei.
==
Un tip se rataceste cu masina pe undeva pe la tara. Intr-un
satuc se gandeste sa mearga la postul de politie sa intrebe pe unde se afla.
Ajungand in fata postului de politie, coboara si chiar atunci un civil
iese din sediul politiei. Soferul il intreaba:
- Nu va suparati, sunteti cumva politist?
- Bine ca esti tu destept, ii raspunde tipul care iesea din sediul
politiei.
==
Doua blonde stau de vorba. Una zice:
- Draga, sotul meu are serviciu langa o florarie. Niciodata nu mi-a adus
vreo floare...
- Si ce? Al meu are post langa Conservator. O conserva n-am vazut pana
acum!
==
Era odata un cersetor care se aseza mereu langa o biserica
pentru a cersi cu o palarie in mana. Intr-o zi vine cu doua palarii. Un domn
se apropie de el si-l intreaba:
- Nu va suparati, de ce aveti doua palarii?
Cersetor ul raspunde:
- Adevarul este ca mi-a mers atat de bine incat m-am hotarat sa-mi deschid
o sucursala.
==
Noapte de iarna, furtuna, un brutar tocmai voia sa inchida
magazinul, cand intra pe usa un client infrigurat care voia sa cumpere
doua cornuri.
- Sunteti insurat, domnule? intreaba brutarul.
- Bineinteles! Dar ce, credeti ca mama m-ar fi trimis la cumparaturi pe o
vreme ca asta?!
==
Savantii au ajuns la concluzia ca cele mai multe vitamine se
gasesc in farmacie.
==
O fata s-a dus la mare... Nici ea nu s-a odihnit, nici pe altii nu i-a lasat.
==
La psihiatru:
- Povesteste-mi totul in ordine cronologica. Ce-ai facut prima data?
- La inceput am creat cerul si pamantul... Pe urma am inceput sa am
necazuri
==
- Dom' doctor, de cate ori imi scot sutienul, mi se ridica sanii
si mi se intaresc sfarcurile.
- Ia sa vedem!
Femeia scoate bluza, apoi sutienul si sanii, zvac!
- Fantastic, se minuna doctorul.
- E grav, domnule doctor?
- Grav nu e, dar e molipsitor
==
- Nu stiu ce si ma fac, domnule doctor. Casatoria mea a intrat
intr-un impas.
- Cum asa?
- Pai, sotia mea nu ma poate suferi cand sunt beat, iar eu n-o pot suferi
cand sunt treaz.
==
Culmea virilitatii: Cand nu mai poti, faci playback.
==
Cine a indraznit sa-mi rascoleasca biroul in halul asta? tuna
directorul.
- Baiatul d-voastra cel mic, domnule!
- Talentat copil, nu-i asa?
==
Tatal vine de la cresa cu copilul, mama isi pune mainele in
cap:
- Ma, asta nu-i copilul nostru!
El, mirat:
- Ce importanta are, maine tot la cresa il duc!
==

Doua blonde intr-o oaza in Sahara inchiriaza o camila sa faca o
excursie. Se suie amandoua pe camila si ajung la alta oaza unde innopteaza.
Peste noapte camila fuge, asa ca fetele o iau la talpa in continuare, pana
la urmatoarea oaza unde reclama disparitia camilei.
Ala de acolo le intreaba "Ceva semne particulare, ca sa identificam
camila?"
Una din blonde, dupa un timp de gandire: "Are doua cocoase".
Cetateanu': "Stiti, hm.. la noi cam toate camilele au 2 cocoase"
Stau blondele si se mai strofoaca
"Aaa, stim, are 2 proaste!"
Cetateanu :
"Nu se poate doamnelor, cine v-a zis asa ceva???"
Blonda:
"Pai in oaza de plecare l-am auzit pe unul zicand: "Uite o camila cu doua
proaste!'"
==
. -
La Radio Erevan, un ascultator amarat din Romania intreaba:
- De ce trebuie sa strangem cureaua in perioada de tranzitie?
Radio Erevan raspunde:
- De gat.
==
- Care este deosebirea intre un tigan si o fata mare ?
- Tiganul tot tigan ramane.
==
Se intalnesc doi viermi. Unul:
- Ma, unde e tac'tu?
- A plecat la pescuit
==
Doua doamne mai in varsta:
- In ziua de azi tinerii sunt mult mai destrabalati.
- Da draga, ai dreptate... acum ar fi trebuit sa fim tinere!
==


In multime, la intrarea intr-o manastire, se aude un strigat:
- Fratilor, merg! Eu merg din nou pe picioarele mele!
- Spune, cum s-a produs minunea?
- Mi-au furat masina!
==
Ce face o broasca la biblioteca?
Sta in usa.
==

Noul DEX
A GENERALIZA = verb mai mare in grad decat "a coloneliza"
GHERILA = un mos simpaticut care daruieste copiilor din Cambodgia,
Honduras si Peru cadouri dragute: mitraliere, pistoale, grenade, mortiere...
GHINIOANE = varianta moldoveneasca pentru ardelenescul "Bine, Ioane"
HAITI = grupuri de lupi flamanzi care bantuie prin judetul Botosani
LESINA = pe unde merge "le tren"
LIBERTATEA PRESEI = privilegiu de care se bucura un ziarist la iesirea din
inchisoare
MERITORIU = teritoriul ocupat de livada de meri
MOLIERE = cutiute in care se pastreaza naftalina
NASTURE = plasture pentru nas
PLASTURE = nasture din material plastic
PITON = peshte a carui lungime declarata se obtine din cea reala prin
inmultire cu 3,14
RATEU = pateu din carne de ratza
SCARABEU = cetatean ce locuieste la bloc, la scara B; din aceeasi
familie de cuvinte se cunosc scaraceu si scaradeu.
SCUMPETE = termen dragastos adresat femeii iubite pe timp de inflatie
TUTUN = a-a-arma de-de-de a-a-artilerie
VEDETA = nava mica de razboi care se bucura de o deosebita popularitate
==
Un negru se duce la doctor in Africa de Sud. Se plange de dureri in gat.
Doctorul il pune sa se dezbrace complet dupa care il pune sa mearga in
patru labe si sa stea cate putin in fiecare colt al cabinetului. Negrul,
cam uimit, se executa, dupa care il intreaba pe doctor ce legatura are
treaba asta cu durerile lui de gat. La care doctorul raspunde:
- Nu, n-are nici o legatura, dar mi-am cumparat o masa neagra pentru
cabinet si ma gandeam unde sa o pun.
==
Mai rau decat o pietricica in bocanc poate fi doar un firicel
de nisip in prezervativ.
==
Vorbeau un american, un francez si un roman cum afla ei daca ii
insala nevestele:
Francezul zice :
-Eu vin acasa si o intreb daca m-a inselat si ea normal zice ca nu,
si eu o intreb dar cu ... si zic orice nume, ce ai facut ? si ea imi
povesteste !
Americanul zice:
-Eu vin acasa si o intreb daca m-a inselat si ea normal zice ca nu, si eu
ii spun ca nu-i ai dau nici un ban si ea imi povesteste totul !
Romanul zice:
-Eu vin acasa si sun intai la vecina si o fac curva si ea incepe: "eu
curva? dar nevasta-ta care......"